„Prędkość w mieście to obciach" - rusza akcja społeczna

maciej.mitula
Rusza akcja „Prędkość w mieście to obciach"
Rusza akcja „Prędkość w mieście to obciach"
Rusza akcja społeczna „Prędkość w mieście to obciach", której najważniejszym elementem będzie konkurs na krótki film, promujący bezpieczną jazdę po mieście. Celem przedsięwzięcia jest ograniczenie liczby wypadków drogowych w obszarze zabudowanym.
Rusza akcja „Prędkość w mieście to obciach"
Rusza akcja „Prędkość w mieście to obciach"

Organizatorem akcji jest firma ubezpieczeniowa Liberty Direct.

W ramach akcji na platformie millionyou.com zostanie zorganizowany konkurs na film promujący bezpieczną jazdę samochodem w mieście. Spośród zgłoszeń zostaną wyłonione najlepsze spoty, które następnie będą promowane w internecie oraz na portalach społecznościowych. Prace konkursowe można zgłaszać do 2 września br. Autorzy najlepszych filmów otrzymają nagrody pieniężne w wysokości do 10 000 zł.

Zobacz też: Tragiczny długi weekend na polskich drogach - 49 osób zginęło w 458 wypadkach 

Akcja „Prędkość w mieście to obciach" powstała w odpowiedzi na problem dużej liczby wypadków samochodowych w miastach. W 2012 roku zdecydowana większość wypadków, bo aż 27 056, miała miejsce w obszarze zabudowanym (73 procent ogólnej liczby wypadków), zginęły w nich 1 652 osoby, a 32071 zostało rannych.

- Pomimo systematycznego spadku ogólnej liczby wypadków statystyki pokazują, że tereny zabudowane, w tym miasta, pozostają w dalszym ciągu bardzo niebezpieczne. Dzieje się tak, ponieważ wielu kierowców rozwija w mieście nadmierną prędkość. Widząc dużą skalę problemu zdecydowaliśmy się przeciwdziałać mu organizując kampanię społeczną. Jestem przekonany, że realizowane przez nas działania pomogą wpłynąć na zmianę postaw kierowców, przyczyniając się do ograniczenia liczby wypadków na terenach zabudowanych – komentuje Tomasz Suski z Liberty Direct.

Zobacz też: Remont dwustu przejazdów kolejowych, edukacja kierowców - ma być bezpieczniej 

- Dzięki nowatorskiej formule programu, obejmującej przede wszystkim działania na portalach społecznościowych, chcemy dotrzeć do jak najszerszej grupy młodych ludzi, którzy statystycznie częściej uczestniczą w wypadkach na terenie miast – dodaje Tomasz Suski.

Patronem programu jest Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego oraz Partnerstwo dla Bezpieczeństwa Drogowego.

Patronem medialnym akcji jest serwis regiomoto.pl 

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty