Polityka prorodzinna

Mieczysław Teer
Fot. Grzegorz Gałasiński: Towarzystwo ubezpieczeniowe Warta wprowadziła ostatnio w pakietowych ubezpieczeniach bonus dla tych klientów, którzy mają rodzinę i dziecko do 12. roku życia. W polskich warunkach to novum. Zdaniem warty, tacy kierowcy jeżdżą bez
Fot. Grzegorz Gałasiński: Towarzystwo ubezpieczeniowe Warta wprowadziła ostatnio w pakietowych ubezpieczeniach bonus dla tych klientów, którzy mają rodzinę i dziecko do 12. roku życia. W polskich warunkach to novum. Zdaniem warty, tacy kierowcy jeżdżą bez
Udostępnij:
Kalkulując ryzyko ubezpieczeniowe towarzystwa asekuracyjne powinny dokonywać analiz wielu elementów, które się na nie składają.

Kalkulując ryzyko ubezpieczeniowe, które przekłada się wprost na wysokość składki, towarzystwa asekuracyjne dokonują - a przynajmniej powinny dokonywać - analiz wielu elementów, które się na nie składają.

 

Nie ma w tym nic dziwnego: każdej firmie powinno zależeć na tym, aby w swoim portfelu mieć polisy takich klientów, których ubezpieczenie niesie za sobą jak najmniejsze ryzyko. Prócz takich czynników jak pojemność silnika, region, etc, w grę wchodzą elementy "osobowe".  Są nimi między innymi: wiek kierującego, jego staż za kierownicą i dotychczasowy przebieg ubezpieczenia czyli  szkodowość.

Fot. Grzegorz Gałasiński: Towarzystwo ubezpieczeniowe Warta wprowadziła ostatnio w pakietowych ubezpieczeniach bonus dla tych klientów, którzy mają rodzinę
Fot. Grzegorz Gałasiński: Towarzystwo ubezpieczeniowe Warta wprowadziła ostatnio w pakietowych ubezpieczeniach bonus dla tych klientów, którzy mają rodzinę i dziecko do 12. roku życia. W polskich warunkach to novum. Zdaniem warty, tacy kierowcy jeżdżą bez

 

Ale nie tylko. Bo na przykład Warta, prócz dotychczasowych zniżek składek dla najmniej obciążonych ryzykiem właścicieli aut, czyli tych którzy przekroczyli 40 rok życia (najwyższe dla osób, które mają więcej niż 55 lat) wprowadziła ostatnio w pakietowych ubezpieczeniach bonus dla tych klientów, którzy mają rodzinę i dziecko do 12. roku życia.

 

W polskich warunkach to novum. W Stanach Zjednoczonych stosuje się podobne zniżki od kilkudziesięciu lat. Tamtejsi ubezpieczyciele przekonali się bowiem już dawno, że życiowa stabilizacja, a więc założenie rodziny, powoduje, że kierowca jeździ ostrożniej i bezpieczniej, a "kierowca z drugiego siedzenia" czyli współmałżonek ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo jazdy.

 

Spece z Warty wyszli dodatkowo z założenia, że im kto ma mniejsze dziecko, tym jeździ ostrożniej. Co do tego akurat można mieć wątpliwości, gdy obserwuje się wyczyny kierowców przewożących maleńkich pasażerów w fotelikach albo i bez. Ale jeżeli tak wyszło ze statystyk ... . Jesteśmy za, zwłaszcza że mimo gromkich deklaracji z ław sejmowych, nasze państwo jakoś nie kwapi się do prowadzenia polityki prorodzinnej...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie