W wyniku podziału zatwierdzonego przez udziałowców od 1 stycznia 2011 r. powstaną dwie nowe grupy: Fiat S.p.A. i Fiat Industrial S.p.A., które wyróżni także inne logo.
Logo Fiat S.p.A., firmy działającej stricte w sektorze motoryzacyjnym, przedstawiać będzie nazwę Fiat napisaną wydłużoną, niebieską czcionką. Nowe logo stworzono w celu odróżnienia grupy sektora motoryzacyjnego od marki powiązanej z produktem, podkreślając wiodącą rolę macierzystej spółki w zarządzaniu grupą składającą się z wielu marek. Ideą przy projektowaniu logo było w szczególności stworzenie graficznego symbolu, ukazującego związek między przeszłością i przyszłością firmy.
Fiat Industrial S.p.A., której działalność obejmuje samochody ciężarowe, dostawcze, maszyny rolnicze i budowlane oraz związane z nimi zespoły napędowe, otrzyma logo, które powstało na bazie logo dla Grupy Fiat. Tło ma tradycyjny, niebieski kolor, a napis Fiat Industrial S.p.A. wykonany jest czcionką w kolorze żółto-pomarańczowym.
Obydwa logo, zaprojektowane przez projektantów z Robilant Associati, zastępują logo Grupy Fiat, funkcjonujące od października 2005 roku.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?