Morfeusz, Ibra i wkurzeni właściciele dobermanów, czyli reklamy aut na Super Bowl (WIDEO)

redakcja.regiomoto
"Matrix"? Nie to reklama Kii
"Matrix"? Nie to reklama Kii
Finałowy mecz w futbolu amerykańskim to nie tylko pojedynek dwóch najlepszych drużyn, ale też starcie wielkich korporacji. Producenci aut w pojedynku na reklamy sięgnęli po gwiazdy.
"Matrix"? Nie to reklama Kii
"Matrix"? Nie to reklama Kii

Kia do reklamy swojego luksusowego, tylnonapędowego sedana K900 zaangażowała samego Morfeusza z "Matrixa". Laurence Fishburne pokazuje nowy wymiar luksusu:

Volvo sięgnęło po największą gwiazdę szwedzkiej piłki nożnej czyli Zlatana Ibrahimovica. Popularny Ibra jest obok Volvo XC70 i dzikiej przyrody głównym bohaterem reklamy inspirowanej szwedzkim hymnem narodowym. Tak wygląda "Made by Sweden":

Audi promuje model A3 sedan, jako bezkompromisowo zaprojektowane auto, a nie coś, co jest do wszystkiego, czyli do niczego. Jak krzyżówka dobermana z chihuahua. Celnie uderza w producentów crossoverów i innych SUV-ów, choć ma też w ofercie takie auta jak Q3 i Q5. Amerykańskim właścicielom dobermanów nie spodobało się jednak, jak twórcy reklamy pokazali ich pupili. Są już pierwsze protesty, a spot "Doberhuahua" wygląda tak:

Na wypróbowany chwyt z czworonogami postawiło też Subaru w reklamie Imprezy sedan:

W reklamie wielkiego, siedmiomiejscowego SUV-a Toyota Highlander pojawił się Terry Crews, aktor znany m.in. z "Nieśmiertelnych" i Muppety:

General Motors jest z kolei prawdziwie amerykański - reklama wielkiego pick-upa Chevroleta Silverado i ranczo na Środkowym Zachodzie, klasyka:

Hyundai promuje nową generację swojej flagowej limuzyny Genesis, jako auto, które myśli za kierowcę. Będziemy mogli się o tym przekonać, bo samochód trafi także do Europy. Oto reklama:

W drugim spocie koreański koncern promuje kompaktowego sedana, czyli Elantrę. Aktorzy Johnny Galecki (m.in. "Teoria wielkiego podrywu") i Richard Lewis (m.in. "Zostawić Las Vegas") kontra piękna kobieta:

Tegoroczny finał NFL zostanie rozegrany w niedzielę 2 lutego o 18:30 czasu nowojorskiego. W Super Bowl 2014 staną na przeciwko siebie Denver Broncos i Seattle Seahawks. Mecz jest podzielony na cztery piętnastominutowe kwarty jest więc gdzie wyświetlać reklamy dla stumilionowej widowni. Transmisja w Polsacie Sport od 0:30 do 2:00 w poniedziałek 3 lutego.

Zobacz też:

(DKO) 

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na motofakty.pl Motofakty