Mercedesy z wadą

(mp)
Fot. DaimlerChrysler
Fot. DaimlerChrysler

Około 2 500 Mercedesów-Benz jeżdżących po polskich drogach może być wadliwych.

 

W modelach klasy E, SL i CLS wyprodukowanych między czerwcem 2001 a marcem 2005 r. niesprawny może być układ SBC - element elektro-hydraulicznego układu hamulcowego. Ten rodzaj układu hamulcowego uruchamiany jest za pomocą impulsów elektrycznych, które inicjują pracę siłowników hydraulicznych znajdujących się przy kołach. Mimo usterki SBC układ

Fot. DaimlerChrysler
Fot. DaimlerChrysler

hamulcowy działa przełączając się w tryb awaryjny.

 

W samochodach wyprodukowanych między czerwcem 2001 a listopadem 2004 r. wyposażonych w 6- i 8-cylindrowe silniki benzynowe wadliwy może okazać się regulator napięcia w alternatorze.

 

W modelach Klasy E i CLS wyprodukowanych od stycznia 2002 do stycznia 2005 r. konieczne jest zainstalowanie nowego oprogramowania układu kontroli akumulatora. Ma to na celu podniesienie poziomu zasilania urządzeń samochodu.

 

Jak powiedział nam Piotr Wójcik DaimlerChrysler Automitive Polska, właściciele pojazdów z wadliwym układem hamulcowym wzywani będą do serwisów imiennie. Wymiana regulatora napięcia i zainstalowanie nowego oprogramowania układu kontroli akumulatora odbywać się będą przy okazji okresowych przeglądów.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty