Nowy GLC występuje wyłącznie w wersjach hybrydowych. Gama silnikowa obejmuje cztery miękkie hybrydy (ang. mild hybrid) oraz trzy hybrydowe warianty plug-in. Wszystkie korzystają z czterocylindrowych jednostek benzynowych lub wysokoprężnych połączonych z silnikiem elektrycznym.
Zależnie od wersji moc systemowa wynosi od 313 do 381 KM, a systemowy moment obrotowy sięga od 550 do 750 Nm. Pojemny akumulator (31,2 kWh) z możliwością ładowania z zewnętrznego źródła prądu zapewnia nawet 122 km zasięgu w trybie elektrycznym dla cyklu mieszanego WLTP. Prędkość maksymalna GLC w trybie elektrycznym wynosi 140 km/h.
Standardowa ładowarka prądu przemiennego (AC) o mocy 11 kW pozwala ładować hybrydy plug-in z domowego gniazdka, wallboxa lub na publicznych stacjach. Ponadto na życzenie dostępna jest opcjonalna szybka ładowarka prądu stałego (DC) o mocy 60 kW (2823 zł dopłaty).
Ceny nowego GLC z hybrydowym napędem plug-in rozpoczynają się od 307 400 zł za benzynowy wariant GLC 300 e 4MATIC (313 KM). Wysokoprężna hybryda plug-in GLC 300 de 4MATIC (333 KM) kosztuje 320 000 zł, a benzynowy GLC 400 e 4MATIC (381 KM) – 320 600 zł.
Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?