Aerodynamiczna sylwetka, osadzona na szerokich oponach o niskim profilu, hamulce tarczowe na obu kołach i efektowna kolorystyka, to wszystko czyni z niego obiekt westchnień niejednego nastolatka.

Źródłem napędu jest dwusuwowy, jednocylindrowy, chłodzony dmuchawą silnik o pojemności 49,9 ccm i mocy 6,2 KM. Samoczynne sprzęgło odśrodkowe i automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów zapewniają pełną bezobsługowość napędu.
Przednie zawieszenie wyposażono w nietypowy i bardzo skuteczny jednoramienny wahacz pchany. Tylne zawieszenie jest zblokowane z układem napędowym. Prędkość maksymalna wynosi 45 km/h. Po odblokowaniu i przeróbce można nim osiągnąć od 90 do 100 km/h.
Motocyklista średniego wzrostu wygodnie siądzie za kierownicą, wyżsi natomiast mogą mieć kłopot ze zmieszczeniem kolan. Dla pasażera jest wygodny uchwyt za siedzeniem i rozkładane podnóżki.
Przyjemność jazdy tym skuterem nie jest zbyt droga. Zużycie paliwa w cyklu miejskim wynosi do 3 l/100 km, poza miastem to 2,5 l/100 km.
Ostróda gościła najlepszych motocrossów w Polsce
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?