Pod względem designu, "odświeżone" Cayenne poznamy po przeprojektowanych zderzakach. Z przodu mają się pojawić światła do jazdy dziennej typu LED wzorowane na tych z najnowszej generacji sportowego coupe 911. Szczegóły nie są jednak znane, gdyż Porsche nie opublikowało jeszcze żadnych oficjalnych zdjęć Cayenne po liftingu.
Model Cayenne S otrzyma natomiast nową jednostkę napędową. Stosowany dotychczas motor V8 ustąpi miejsca 3-litrowej "v-szóstce" z podwójnym doładowaniem. Moc tego silnika ma wynosić 420 KM. Zastosowanie mniejszej jednostki będzie także miało wpływ na redukcję zużycia paliwa.
Z kolei odmiana Cayenne S Hybrid zostanie wyposażona w ten sam układ napędowy, co hybrydowa Panamera. W tym przypadku, motor V6 będzie wspomagany przez jednostkę elektryczną, której baterie będą pozwalały na pokonanie do 30 kilometrów w trybie zeroemisyjnym. Łączna moc tego układu napędowego ma wynosić 416 KM.
Zmiany obejmą także 3-litrowego diesla. Stosowany dotychczas silnik o mocy 240 KM ustąpi miejsca mocniejszej wersji. Najprawdopodobniej będzie to 313-konna odmiana jednostki 3.0 BiTDI, znanej z aut Volkswagena oraz Audi.
Premiera Cayenne po liftingu będzie miała miejsce w drugiej połowie 2013 roku.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?