Konkurs Young Creative Chevrolet 2013

(ip)
W 2013 roku Young Creative Chevrolet (YCC), konkurs sztuki i wzornictwa skierowany do studentów uczelni i kierunków artystycznych w Europie, będzie skupiał się na pasji do piłki nożnej.  Fot: Chevrolet
W 2013 roku Young Creative Chevrolet (YCC), konkurs sztuki i wzornictwa skierowany do studentów uczelni i kierunków artystycznych w Europie, będzie skupiał się na pasji do piłki nożnej. Fot: Chevrolet
Rusza kolejna, siódma edycja organizowanego przez Chevroleta dorocznego konkursu Young Creative Chevrolet (YCC), skierowanego do studentów uczelni i kierunków artystycznych w Europie. Pierwsza edycja konkursu odbyła się w 2007 roku i od tego czasu kolejne odsłony YCC przyciągają coraz większą liczbę studentów. Tematem tegorocznego konkursu jest „Fenomen piłki nożnej”, w związku z czym zadanie przygotowane dla młodych artystów polega na zgłębieniu popularności tego międzynarodowego sportu, wspieranego przez Chevroleta.

Tematem przewodnim konkursu YCC 2013 jest piłka nożna: gra, fani i pasja. Kreatywne zadania wyznaczone w czterech

W 2013 roku Young Creative Chevrolet (YCC), konkurs sztuki i wzornictwa skierowany do studentów uczelni i kierunków artystycznych w Europie, będzie skupiał
W 2013 roku Young Creative Chevrolet (YCC), konkurs sztuki i wzornictwa skierowany do studentów uczelni i kierunków artystycznych w Europie, będzie skupiał się na pasji do piłki nożnej. Fot: Chevrolet

kategoriach konkursowych mają na celu uczczenie fenomenu tego sportu i przedstawianie go w niespotykanym wcześniej świetle.

  • Moda – Zadanie polega na zaprojektowaniu efektownej sportowej kreacji, która wyrazi charakter prawdziwego fana piłki nożnej. Strój zostanie wykorzystany do promocji Chevroleta Aveo w unikalnej wersji Manchester United Special Edition.
  • Fotografia – Esencją profesjonalnej piłki nożnej, ukrytą pod otoczką blasku i emocji, jest praca zespołowa, dyscyplina i rywalizacja pod presją. Zadanie polega na uchwyceniu momentu, który zilustruje uniwersalny wydźwięk tego sportu.
  • Film – Zadanie polega na stworzeniu optymistycznego, zabawnego filmu, który przedstawi świat piłki nożnej i wyjaśni zasady w nim obowiązujące osobom, które nie grają w piłkę lub nie interesują się tym sportem. Film powinien też zachęcić oglądające go osoby do zostania fanami futbolu.
  • Sztuki wizualne – Celem jest zaprojektowanie przy pomocy wielkoformatowych naklejek specjalnej wersji Chevroleta Aveo – Manchester United Special Edition – który będzie pokazywany podczas europejskich salonów samochodowych. Sportowy Aveo powinien zostać przekształcony w „transporter dla fanów”, który zabierze kibiców drużyny Manchester United na mecze.

Inspiracją do opracowania tematu tegorocznego konkursu było rozpoczęcie globalnej współpracy partnerskiej z klubami Manchester United i Liverpool, uczestniczącymi w rozgrywkach piłkarskich angielskiej ligi Premier League oraz z organizacją One World Futbol Project, która dostarcza potrzebującym dzieciom praktycznie niezniszczalne piłki nożne. Szeroki zasięg marketingowy i medialny wynikający z podpisanych umów sponsoringowych przyczyni się do popularyzacji konkursu YCC 2013 oraz promocji jego zwycięzców.

Chevrolet Europe zorganizował pierwszą edycję konkursu w 2007 roku w celu propagowania kreatywności i wspierania młodych artystów na początkowym etapie ich kariery. W szóstej edycji konkursu Chevrolet otrzymał rekordową liczbę zgłoszeń od studentów z 280 europejskich szkół artystycznych z 24 państw. Rosnące zainteresowanie konkursem można tłumaczyć nie tylko atrakcyjnymi nagrodami pieniężnymi przyznawanymi zarówno zwycięzcom konkursów krajowych, jak i europejskich, ale również możliwością zdobycia publicznego uznania oraz – w przypadku zwycięzców szczebla europejskiego – spotkania z profesjonalistami z branży podczas ekskluzywnych, zakulisowych warsztatów czy uczestnictwa w gali rozdania nagród YCC.

W przyszłorocznej edycji konkursu YCC do czerwca 2013 roku jury dokona wstępnej selekcji na poziomie krajowym, przyznając maksymalnie trzy nagrody w każdej dziedzinie. Autorzy zwycięskich prac z każdej kategorii zostaną zaproszeni do udziału w europejskich finałach organizowanych w lipcu 2013 roku. W skład krajowego i europejskiego jury wchodzą eksperci i uznani artyści z poszczególnych dziedzin sztuki oraz przedstawiciele Chevroleta.

Zgodnie z wytycznymi konkursu YCC, europejskie uczelnie artystyczne mogą zgłaszać swoje kandydatury za pośrednictwem formularza online do 31 grudnia 2012 roku. Udział w konkursie mogą wziąć wyłącznie studenci uczęszczający do szkół oficjalnie zatwierdzonych przez YCC.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty