Jeżeli atrakcyjność krążownika można zmierzyć jego wysokością i długością, to nowy długi i niski VN 1600 jest tak atrakcyjny, jak to tylko możliwe.
Ten megacruiser jest rozwinięciem starego VN 1500. Nowy silnik, ma skok tłoka większy o 5 m, co podniosło pojemność do 1552 ccm. Wrażenie sprawiają dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm, w które zaopatrzone jest przednie koło. Napęd przenoszony jest przez pięciostopniową skrzynię biegów i wał Kardana.
Rajd Pojazdów Zabytkowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji.
Zaloguj się lub załóż konto
Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.