Kawasaki VN 1600 Classic

ST
Jeżeli atrakcyjność krążownika można zmierzyć jego wysokością i długością, to nowy długi i niski VN 1600 jest tak atrakcyjny, jak to tylko możliwe.

Ten megacruiser jest rozwinięciem starego VN 1500. Nowy silnik, ma skok
tłoka większy o 5 m, co podniosło pojemność do 1552 ccm. Wrażenie sprawiają
dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm, w które zaopatrzone jest przednie
koło. Napęd przenoszony jest przez pięciostopniową skrzynię biegów i wał
Kardana.

Rajd Pojazdów Zabytkowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie