Kawasaki VN 1600 Classic

ST
Udostępnij:
Jeżeli atrakcyjność krążownika można zmierzyć jego wysokością i długością, to nowy długi i niski VN 1600 jest tak atrakcyjny, jak to tylko możliwe.

Ten megacruiser jest rozwinięciem starego VN 1500. Nowy silnik, ma skok
tłoka większy o 5 m, co podniosło pojemność do 1552 ccm. Wrażenie sprawiają
dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm, w które zaopatrzone jest przednie
koło. Napęd przenoszony jest przez pięciostopniową skrzynię biegów i wał
Kardana.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Minister Anna Moskwa o polityce klimatycznej i o energetyce

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie