III eliminacja Wojny Północ-Południe zakończona

(ip)
Riders Wojna Północ-Południe – III bitwa zakończona. Targi Auto Moto Eko zostały całkowicie zdominowane przez rywalizację na macie konkursu. Bujające się, leżące na ziemi i skaczące samochody z Riders Wojny Północ-Południe przyciągały zdecydowanie największą uwagą zwiedzających.
Fot. Organizator
Fot. Organizator

W miniony weekend odbyła się kolejna eliminacja największego cyklu imprez tuningowych w Europie - Riders Wojny Północ-Południe. Front przetoczył się przez stolicę, a areną zmagań były targi Auto Moto Eko. Do konkursu stanęło 30 starannie wyselekcjonowanych samochodów, które walczyły w 3 turniejach.

**CZYTAJ TAKŻE

Rusza IV edycja Wojny Północ PołudnieIII Eliminacja Wojny Północ Południe

**

Fot. Organizator
Fot. Organizator

Tradycyjnie, wszystko zaczęło się od sobotniego Wargames. Wiele samochodów debiutowało w tej formule konkursu, jednak wszyscy zawodnicy zaprezentowali się bardzo efektownie. Ostatecznie, zwycięzcą został Mateusz Cendrowicz i jego zielony CRX Del Sol, drugie miejsce przypadło Michałowi Indyce, który zaprezentował przygotowanemu w stylu JDM Suzuki Swift’a. Wybór trzeciego miejsca przysporzył jury sporo problemów. 4 samochody uzyskały taki sam wynik punktowy, a bilet wstępu na Wielki Finał pozostał tylko jeden. Organizatorzy postanowili więc uzbroić rywalizującą między sobą czwórkę w kartkę i długopis i oddać im na 2 godziny rolę sędziego. Zawodnicy nawzajem wytykali sobie błędy i potknięcia w ich samochodach, a ostatecznie zwycięsko z tej potyczki wyszedł Szymon Hertel i

Fot. Organizator
Fot. Organizator

jego czarne Renault Clio. Sędziowie postanowili docenić też unikatowego Opla Tigrę przebudowanego w stylu Rost, przyznając mu dziką kartę, a tym samym fundując bilet na Wielki Finał.

Niedziela stała pod znakiem ocen Riders Wojny Północ-Południe. Kiedy sędziowie ciężko uwijali się w skrupulatnym oglądaniu samochodów, na scenie odbywały się basowe zmagania w formule dB War. Były palone bezpieczniki, były falujące blachy i drżąca podłoga. Ostatecznie, w klasie do 50 A najgłośniejszy okazał się żółty Seat Ibiza, w klasie do 150 A prym wiódł błękitny Fiat Brava, powyżej 150 A najgłośniejszy okazał się Peugeot 406 zbudowany w oparciu o komponenty DD.

Fot. Organizator
Fot. Organizator

W samej RWPP rywalizacja także była zacięta. W klasie Hondy dominowały Del Sole, które w całości rozdzieliły między sobą miejsca na podium. Zwyciężył ten, który pogodził wszystkich na Wargames - Mateusz Cendrowicz. JDM to zdecydowane zwycięstwo białego Suzuki Swift, German&Vag Modern - podobnie jak w Krakowie- kompletna dominacja Mercedesa CLK Piotrka Tyndla. Najlepsze auto eliminacji startowało jednak w klasie G-Style. Tytuł Best of the Bests IV eliminacji zdobył bowiem Michał Gołoś i jego fantastyczny, kawowy VW Golf III.

Warszawska eliminacja przechodzi do historii, a Riders Wojna Północ-Południe nie daje chwili wytchnienia. Kolejna potyczka odbędzie się 11-12 czerwca w Sosnowcu, podczas targów AutoMotoShow.

od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty