Honda VFR800X Crossrunner. Nie tylko na asfalt

(mm) TVN Turbo/x-news
Fot. TVN Turbo/x-news
Fot. TVN Turbo/x-news
Udostępnij:
Ma zmienne fazy rozrządu i brzmi jak na MOTO GP, ale nie jest to motocykl na tor. Oto kolejna nowość na rynku jednośladów - Honda VFR800X Crossrunner.

Motocykl ten prezentuje się atrakcyjnie, ma ostre linie i charakterystyczne w ostatnim czasie dla Hondy przednie lampy ledowe w kształcie litery X.

Za napęd odpowiada silnik V4 o pojemności 800 cm3, który dostarcza 106 KM mocy. Motocyklistę przed wiatrem chroni owiewka, a maszyna waży ponad 240 kg. Na wyposażeniu znalazł się m.in. komputer pokładowy, podgrzewane manetki oraz kontrolę trakcji.

To motocykl uniwersalny, którym swobodnie zjedziemy z asfaltu. Za wszystko trzeba jednak sporo zapłacić, gdyż ta Honda kosztuje prawie 54 tysiące złotych.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska coraz bardziej rowerowa

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Więcej informacji na stronie głównej Motofakty
Dodaj ogłoszenie