Honda VFR800X Crossrunner. Nie tylko na asfalt

(mm) TVN Turbo/x-news
Fot. TVN Turbo/x-news
Fot. TVN Turbo/x-news
Ma zmienne fazy rozrządu i brzmi jak na MOTO GP, ale nie jest to motocykl na tor. Oto kolejna nowość na rynku jednośladów - Honda VFR800X Crossrunner.

Motocykl ten prezentuje się atrakcyjnie, ma ostre linie i charakterystyczne w ostatnim czasie dla Hondy przednie lampy ledowe w kształcie litery X.

Za napęd odpowiada silnik V4 o pojemności 800 cm3, który dostarcza 106 KM mocy. Motocyklistę przed wiatrem chroni owiewka, a maszyna waży ponad 240 kg. Na wyposażeniu znalazł się m.in. komputer pokładowy, podgrzewane manetki oraz kontrolę trakcji.

To motocykl uniwersalny, którym swobodnie zjedziemy z asfaltu. Za wszystko trzeba jednak sporo zapłacić, gdyż ta Honda kosztuje prawie 54 tysiące złotych.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty