Giełda w Rzeszowie - oferty używanych samochodów (22.05)

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie - oferty używanych samochodów (22.05)
Giełda w Rzeszowie - oferty używanych samochodów (22.05)
196 KM pod maską, napęd na obie osie, piękna tapicerka wykonana z beżowej skóry, a na środku maski efektowny, uchwycony w biegu drapieżny kot. Tak prezentował się wart ok. 27 tys. zł jaguar x-type, jeden z najładniejszych wozów na wczorajszej giełdzie samochodowej w Rzeszowie.
Giełda w Rzeszowie - oferty używanych samochodów (22.05)
Giełda w Rzeszowie - oferty używanych samochodów (22.05)

Mało komu udawało się przejść obojętnie także obok czarnego mercedesa ML wyprodukowanego w 2001 roku. Mimo dziesięciu lat auto przyciągało wzrok lśniącym lakierem i efektownym, chromowanym orurowaniem. Pod maską miało pięciolitrowego benzyniaka V8 o mocy 300 KM. Cena: 41,5 tys. zł.

Zawiedzeni nie czuli się jednak również kierowcy z mniej zasobnymi portfelami. Przyzwoity samochód można było kupić wczoraj za ok. 6-8 tys. zł. Taak kwota pozwalała wybrać coś z najliczniejszej na giełdzie grupy pojazdów 10- 15-letnich. Głównie przywiezionych z krajów zachodniej Europy.

Średnie ceny z giełdy w Rzeszowie:

AUDI

80: 7,7 tys. zł (95 r.), 5,8 tys. zł (94 r.); A3: 21,5 tys. zł (01 r.); A4: 34,5 tys. zł (04 r.), 17,4 tys. zł (99 r.); A6: 23,9 tys. zł (02 r.);

BMW
3: 18,5 tys. zł (00 r.), 8,8 tys. zł (95 r.); 5: 14,5 tys. zł (00 r.); 7: 5,4 tys. zł (90 r.);

CITROEN
Saxo: 6,7 tys. zł (01 r.); Xsara: 11,9 tys. zł (02 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); Xsara Picasso: 15,2 tys. zł (02 r.); C5: 24,9 tys. zł (05 r.), 12,0 tys. zł (01 r.);

DAEWOO
Matiz: 5,8 tys. zł (01 r.); Lanos: 6,3 tys. zł (99 r.);

FIAT
Cinquecento: 2,4 tys. zł (96 r.); Seicento: 8,1 tys. zł (06 r.), 6,9 tys. zł (04 r.); Uno: 2,5 tys. zł (98 r.); Punto: 25,0 tys. zł (09 r.), 10,0 tys. zł (04 r.), 9,8 tys. zł (03 r.), 7,9 tys. zł (00 r.), 5,9 tys. zł (98 r.); Brava: 5,5 tys. zł (96 r.); Stilo: 15,0 tys. zł (03 r.);

FORD
Fiesta: 6,9 tys. zł (00 r.), 5,8 tys. zł (96 r.); Escort: 6,7 tys. zł (99 r.), 4,7 tys. zł (95 r.); Focus: 21,9 tys. zł (05 r.), 14,3 tys. zł (02 r.), 12,5 tys. zł (01 r.); Mondeo: 53,9 tys. zł (07 r.), 25,2 tys. zł (06 r.), 19,8 tys. zł (04 r.), 12,6 tys. zł (01 r.), 7,5 tys. zł (98 r.); C-Max: 28,5 tys. zł (05 r.); Coguar: 12,5 tys. zł (00 r.);

HONDA
Civic: 34,9 tys. zł (07 r.), 26,0 tys. zł (04 r.), 10,9 tys. zł (00 r.), 10,0 tys. zł (99 r.), 6,3 tys. zł (96 r.), 5,5 tys. zł (94 r.); Accord: 32,8 tys. zł (04 r.), 18,9 tys. zł (01r.), 8,8 tys. zł (96 r.); HR-V: 17,9 tys. zł (00 r.);

HYUNDAI
Atos: 5,9 tys. zł (00 r.);

LAND ROVER
Freelander: 17,8 tys. zł (01 r.);

MAZDA
Demio: 10,8 tys. zł (00 r.); 3/323: 9,0 tys. zł (99 r.), 6,5 tys. zł (98 r.); 6/626: 25,0 tys. zł (05 r.), 22,4 tys. zł (03 r.), 10,0 tys. zł (98 r.); MPV: 25,5 tys. zł (03 r.);

MERCEDES
A-klasa: 14,5 tys. zł (02 r.); C-klasa: 30,2 tys. zł (02 r.), 22,0 tys. zł (00 r.), 18,9 tys. zł (98 r.), 15,5 tys. zł (97 r.); CLK: 49,0 tys. zł (05 r.); E-klasa: 19,8 tys. zł (99 r.), 11,2 tys. zł (97 r.), 3,3 tys. zł (91 r.); ML: 41,5 tys. zł (01 r.);

MITSUBISHI
Space Wagon: 6,3 tys. zł (96 r.); Pajero: 48 tys. zł (03 r.);

NISSAN
Almera: 14,0 tys. zł (02 r.), 6,5 tys. zł (96 r.); Primera: 25,0 tys. zł (05 r.), 21,5 tys. zł (03 r.), 13,5 tys. zł (01 r.);

OPEL
Corsa: 30,5 tys. zł (09 r.), 12,0 tys. zł (03 r.), 7,5 tys. zł (97 r.), 4,8 tys. zł (95 r.); Meriva: 26,8 tys. zł (06 r.); Astra I: 7,9 tys. zł (99 r.), 5,2 tys. zł (96 r.); Astra II: 12,5 tys. zł (99 r.), 11,5 tys. zł (98 r.); Astra III: 30,9 tys. zł (07 r.), 25,5 tys. zł (04 r.); Vectra: 28,5 tys. zł (05 r.), 23,9 tys. zł (03 r.); 19,5 tys. zł (02 r.); Zafira: 34,5 tys. zł (06 r.), 16,0 tys. zł (02 r.);

PEUGEOT
206: 22,0 tys. zł (07 r.), 16,2 tys. zł (06 r.), 15,0 tys. zł (04 r.), 7,9 tys. zł (01 r.); 207: 19,9 tys. zł (06 r.); 307: 17,0 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (02 r.); 406: 11,0 tys. zł (99 r.); 407: 23,4 tys. zł (05 r.);

RENAULT
Clio: 26,7 tys. zł (09 r.), 12,0 tys. zł (03 r.), 7,3 tys. zł (98 r.); Megane: 24,1 tys. zł (06 r.), 19,5 tys. zł (03 r.), 8,9 tys. zł (99 r.), 7,0 tys. zł (97 r.); Laguna: 19,3 tys. zł (05 r.), 13,9 tys. zł (01 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); Scenic: 24,5 tys. zł (06 r.), 17,5 tys. zł (03 r.), 7,2 tys. zł (98 r.); Espace: 19,8 tys. zł (03 r.);

SAAB
9-5: 29,5 tys. zł (04 r.);

SEAT
Ibiza: 18,0 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (05 r.); Cordoba: 23,6 tys. zł (06 r.), 17,0 tys. zł (03 r.); Leon: 34,5 tys. zł (06 r.), 35,5 tys. zł (06 r.), 21,2 tys. zł (03 r.), 16,5 tys. zł (01 r.); Toledo: 18,26 tys. zł (01 r.); Alhambra: 24,5 tys. zł (02 r.);

SKODA
Fabia: 18,8 tys. zł (05 r.), 14,9 tys. zł (02 r.); Octavia: 33,5 tys. zł (05 r.), 15,5 tys. zł (00 r.), 11,2 tys. zł (98 r.);

SUZUKI

Wagon R: 12,9 tys. zł (03 r.); Swift: 23,9 tys. zł (07 r.), 4,0 tys. zł (99 r.); Vitara: 10,8 tys. zł (96 r.);

TOYOTA
Yaris: 11,7 tys. zł (00 r.); Corolla: 37,5 tys. zł (07 r.), 22,8 tys. zł (06 r.), 17,9 tys. zł (02 r.), 10,5 tys. zł (00 r.), 7,9 tys. zł (98 r.); Avensis: 36,0 tys. zł (06 r.), 34,0 tys. zł (04 r.), 13,0 tys. zł (99 r.); Rav4: 34,8 tys. zł (03 r.), 30,0 tys. zł (02 r.), 18,0 tys. zł (95 r.);

VOLKSWAGEN
Polo: 15,9 tys. zł (04 r.), 7,8 tys. zł (99 r.), 6,9 tys. zł (98 r.), 4,9 tys. zł (95 r.); Golf: 34,5 tys. zł (07 r.), 28,7 tys. zł (05 r.), 17,0 tys. zł (02 r.), 16,0 tys. zł (00 r.), 13,2 tys. zł (99 r.), 4,3 tys. zł (93 r.), 4,5 tys. zł (89 r.); New Beetle: 24,5 tys. zł (04 r.); Bora: 15,9 tys. zł (99 r.); Passat: 69,5 tys. zł (08 r.), 41,5 tys. zł (06 r.), 26,2 tys. zł (04 r.),23,5 tys. zł (03 r.), 13,9 tys. zł (99 r.), 8,5 tys. zł (96 r.); Sharan: 13,8 tys. zł (99 r.), 12,3 tys. zł (96 r.);

VOLVO
V40:
23,9 tys. zł (04 r.); S40: 53,0 tys. zł (08 r.), 46,0 tys. zł (07 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty