Giełda samochodowa w Rzeszowie (25.08) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (25.8)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (25.8)
Po dwumiesięcznym przestoju na giełdzie w Rzeszowie rusza jesienny sezon.
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (25.8)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (25.8)

Na placu przy ul. Spichlerzowej zameldowało się wczoraj ponad 750 samochodów i jak mówią sprzedawcy, jeśli dopisze pogoda, przynajmniej do połowy października nie będzie gorzej. Podczas wczorajszej giełdy przeważały pojazdy świeżo sprowadzone z zagranicy, głównie z Niemiec, Francji i Holandii. Ale nie brakowało także krajowych okazji. Np. zadbaną hondę civic z 1997 roku można było kupić za 7800 zł. Samochód kupiony w krajowym salonie miał benzynowy, 90-konny silnik o pojemności 1,4-litra. Sprzedawca deklarował, że do tej pory przejechał nim tylko 130 tys. km. 7200 zł trzeba było zapłacić za zadbanego volkswagena polo classic 1,4 z 2001 roku. Aż 313 KM mocy wykrzesanej z trzylitrowego silnika TDI oferował potężny volkswagen touareg z 2003 roku. Kosztował 37900 zł.

Ceny na giełdzie w Rzeszowie:

AUDI
80: 4,7 tys. zł (94 r.); A3: 16,0 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (98 r.); A4: 24,0 tys. zł (03 r.), 14,0 tys. zł (00 r.), 9,0 tys. zł (96 r.); A6: 17,6 tys. zł (99 r.); TT: 18,5 tys. zł (00 r.);
BMW
3: 35,0 tys. zł (06 r.), 3,8 tys. zł (95 r.); 5: 20,0 tys. zł (01 r.), 10,0 tys. zł (96 r.);
CITROEN
Saxo: 8,9 tys. zł (00 r.); C3: 14,9 tys. zł (05 r.); Xsara: 7,7 tys. zł (99 r.); C4: 31,8 tys. zł (08 r.), 21,7 tys. zł (04 r.); Xantia: 2,2 tys. zł (96 r.); C5: 11,0 tys. zł (02 r.); Berlingo: 13,3 tys. zł (05 r.);
DAEWOO
Matiz: 3,9 tys. zł (00 r.); Lanos: 5,5 tys. zł (99 r.);
FIAT
Cinquecento: 1,5 tys. zł (95 r.); Seicento: 5,1 tys. zł (04 r.), 3,2 tys. zł (99 r.); Panda: 13,9 tys. zł (06 r.); Punto: 16,7 tys. zł (06 r.), 12,0 tys. zł (05 r.), 5,8 tys. zł (01 r.);
FORD
Fiesta: 6,7 tys. zł (01 r.), 3,9 tys. zł (96 r.); Escort: 5,0 tys. zł (99 r.), 3,5 tys. zł (96 r.); Focus: 24,9 tys. zł (07 r.), 10,5 tys. zł (02 r.), 8,9 tys. zł (99 r.); C-MAX: 17,2 tys. zł (04 r.); Mondeo: 14,0 tys. zł (05 r.), 16,8 tys. zł (02 r.), 7,3 tys. zł (98 r.); Galaxy: 10,0 tys. zł (00 r.);
HONDA
Jazz: 19,9 tys. zł (05 r.); Civic: 23,0 tys. zł (05 r.), 9,9 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (97 r.); Accord: 12,9 tys. zł (99 r.); CR-V: 55,0 tys. zł (07 r.), 16,5 tys. zł (99 r.);
HYUNDAI
Coupe: 8,2 tys. zł (99 r.); Terracan: 17,8 tys. zł (02 r.);
JEEP
Grand Cherokee: 17,0 tys. zł (01 r.);
MAZDA
3/323: 28,0 tys. zł (06 r.), 8,9 tys. zł (00 r.), 5,8 tys. zł (95 r.); 6/626: 25,5 tys. zł (05 r.), 21,0 tys. zł (02 r.), 6,3 tys. zł (96 r.); Premacy: 22,1 tys. zł (04 r.), 11,8 tys. zł (99 r.); 5: 33,6 tys. zł (07 r.);
MERCEDES
Smart: 7,7 tys. zł (00 r.); A-klasa: 19,9 tys. zł (03 r.), 15,0 tys. zł (02 r.), 10,0 tys. zł (99 r.), 8,9 tys. zł (98 r.); 190: 5,0 tys. zł (89 r.); C-Klasa: 22,4 tys. zł (00 r.); E-klasa: 16,0 tys. zł (01 r.); Viano: 78,8 tys. zł (07 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 10,0 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (98 r.);
NISSAN
Micra: 24,9 tys. zł (09 r.), 8,4 tys. zł (01 r.); Almera: 17,5 tys. zł (05 r.), 14,3 tys. zł (03 r.), 13,2 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Primera: 23,0 tys. zł (04 r.);
OPEL
Corsa: 18,9 tys. zł (10 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (96 r.); Astra I: 5,5 tys. zł (97 r.); Astra II: 15,5 tys. zł (03 r.), 7,8 tys. zł (00 r.), 5,5 tys. zł (99 r.); Astra III: 19,9 tys. zł (06 r.); Meriva: 14,6 tys. zł (04 r.); Vectra: 35,0 tys. zł (06 r.), 22,9 tys. zł (02 r.), 12,9 tys. zł (01 r.), 5,9 tys. zł (95 r.); Omega: 13,2 tys. zł (00 r.); Zafira: 33,0 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (03 r.), 9,8 tys. zł (99 r.); Sintra: 6,6 tys. zł (97 r.);
PEUGEOT
206: 10,3 tys. zł (03 r.), 8,8 tys. zł (02 r.); 307: 26,0 tys. zł (06 r.), 21,9 tys. zł (04 r.), 12,0 tys. zł (01 r.); 406: 7,6 tys. zł (99 r.); 407: 39,5 tys. zł (08 r.), 23,9 tys. zł (05 r.); 607: 12,5 tys. zł (02 r.);
RENAULT
Twingo: 3,8 tys. zł (97 r.); Clio: 11,9 tys. zł (06 r.), 7,5 tys. zł (02 r.), 8,4 tys. zł (00 r.), 7,3 tys. zł (99 r.), 2,9 tys. zł (95 r.); Modus: 16,9 tys. zł (07 r.); Megane: 32,0 tys. zł (12 r.), 20,0 tys. zł (06 r.), 13,8 tys. zł (03 r.), 7,7 tys. zł (98 r.); Laguna: 21,0 tys. zł (06 r.), 5,7 tys. zł (99 r.); Scenic: 14,9 tys. zł (05 r.), 10,7 tys. zł (00 r.), 7,8 tys. zł (98 r.);
SAAB
9-3: 33,8 tys. zł (06 r.);
SEAT
Ibiza: 9,3 tys. zł (00 r.); Cordoba: 7,8 tys. zł (00 r.); Leon: 22,0 tys. zł (05 r.), 17,0 tys. zł (01 r.); Toledo: 17,5 tys. zł (00 r.); Alhambra: 17,9 tys. zł (99 r.);
SKODA
Fabia: 12,4 tys. zł (05 r.); Octavia I: 18,7 tys. zł (08 r.), 19,9 tys. zł (04 r.), 17,5 tys. zł (01 r.); Octavia II: 31,0 tys. zł (06 r.); Superb: 22,5 tys. zł (02 r.);
TOYOTA
Yaris: 20,9 tys. zł (05 r.); Corolla: 20,9 tys. zł (03 r.), 8,8 tys. zł (97 r.); Avensis: 37,5 tys. zł (05 r.), 28,9 tys. zł (03 r.), 10,2 tys. zł (00 r.); Rav4: 13,9 tys. zł (94 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 10,9 (00 r.), 7,2 tys. zł (01 r.); Golf: 30,9 tys. zł (08 r.), 26,9 tys. zł (04 r.), 16,9 tys. zł (01 r.), 8,2 tys. zł (98 r.); Bora: 17,0 tys. zł (00 r.), 11,9 tys. zł (99 r.); Passat: 30,0 tys. zł (06 r.), 14,9 tys. zł (01 r.), 13,0 tys. zł (99 r.), 4,4 tys. zł (97 r.); Sharan: 15,5 tys. zł (01 r.), 25,0 tys. zł (03 r.); Touareg: 37,9 tys. zł (03 r.). 

Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty