Giełda samochodowa w Rzeszowie (24.2) - ceny i zdjęcia

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (24.2)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (24.2)
Ok. 35 tys. zł trzeba było przygotować podczas wczorajszej giełdy na pięcioletniego, rodzinnego Volkswagena Tourana.
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (24.2)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (24.2)

Samochód z dwulitrowym silnikiem diesla miał 178 tys. km przebiegu i był bardzo bogato wyposażony. Miał m.in. przednie i tylne czujniki parkowania, reflektory ksenonowe, ogrzewanie postojowe, podgrzewane fotele i wbudowany zestaw głośnomówiący do telefonu.

 

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:

AUDI
A3: 13,0 tys. zł (00 r.), 11,5 tys. zł (98 r.); 80: 3,6 tys. zł (90 r.); A4: 35,0 tys. zł (07 r.), 6,6 tys. zł (95 r.); A6: 19,0 tys. zł (02 r.), 14,8 tys. zł (98 r.);
BMW
3: 12,5 tys. zł (00 r.); 5: 18,8 tys. zł (91 r.);
CHEVROLET
Tracker: 17,8 tys. zł (01 r.);
CITROEN
C1: 23,7 tys. zł (10 r.); C3: 11,5 tys. zł (03 r.); C4: 19,3 tys. zł (04 r.); Xsara Picasso: 10,5 tys. zł (00 r.);
DAEWOO
Matiz: 3,6 tys. zł (00 r.); Lanos: 4,2 tys. zł (99 r.);
FIAT
Seicento: 4,8 tys. zł (02 r.); Panda: 12,5 tys. zł (05 r.); Punto: 6,9 tys. zł (00 r.), 3,4 tys. zł (97 r.); Doblo: 11,7 tys. zł (02 r.);
FORD
Fiesta: 6,9 tys. zł (99 r.); Focus: 12,4 tys. zł (04 r.), 9,5 tys. zł (00 r.); C-Max: 18,0 tys. zł (06 r.); Mondeo: 12,1 tys. zł (03 r.), 11,0 tys. zł (00 r.), 2,9 tys. zł (94 r.); Galaxy: 15,9 tys. zł (00 r.), 7,5 tys. zł (97 r.);
HONDA
Civic: 8,0 tys. zł (00 r.), 5,5 tys. zł (96 r.); Prelude: 8,3 tys. zł (94 r.); Accord: 10,5 tys. zł (99 r.), 6,3 tys. zł (97 r.); CR-V: 16,0 tys. zł (99 r.);
HYUNDAI
Atos: 4,8 tys. zł (02 r.);
KIA
Magentis: 19,9 tys. zł (07 r.);
MAZDA
3/323: 10,8 tys. zł (01 r.); 6/626: 22,3 tys. zł (06 r.), 10,9 tys. zł (01 r.), 3,2 tys. zł (94 r.); Premacy: 12,0 tys. zł (99 r.);
MERCEDES
A-klasa: 12,0 tys. zł (01 r.); C-klasa: 26,0 tys. zł (02 r.), 6,9 tys. zł (94 r.); E-klasa: 15,2 tys. zł (01 r.), 10,9 tys. zł (98 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 15,5 tys. zł (03 r.); Pajero: 12,0 tys. zł (95 r.);
NISSAN
Micra: 31,9 tys. zł (11 r.); Almera: 9,5 tys. zł (01 r.), 4,6 tys. zł (97 r.); Primera: 4,9 tys. zł (96 r.); Patrol: 23,5 tys. zł (99 r.);
OPEL
Corsa: 8,3 tys. zł (00 r.), 5,9 tys. zł (98 r.); Astra I: 4,0 tys. zł (95 r.); Astra III: 23,5 tys. zł (07 r.); Vectra: 16,7 tys. zł (02 r.), 8,6 tys. zł (00 r.); Zafira: 8,2 tys. zł (00 r.);
PEUGEOT
206: 17,9 tys. zł (09 r.), 11,8 tys. zł (02 r.); 307: 19,4 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 10,0 tys. zł (02 r.); 406: 5,4 tys. zł (99 r.); 407: 23,0 tys. zł (07 r.); 607: 15,9 tys. zł (03 r.); 806: 5,8 tys. zł (95 r.);
RENAULT
Clio: 8,4 tys. zł (01 r.), 4,0 tys. zł (96 r.); Megane: 13,9 tys. zł (04 r.), 7,4 tys. zł (02 r.), 4,2 tys. zł (97 r.); Laguna: 10,4 tys. zł (02 r.), 4,2 tys. zł (99 r.); Scenic: 13,8 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 9,2 tys. zł (99 r.);
SAAB
9-5: 18,0 tys. zł (04 r.);
SEAT
Ibiza: 17,0 tys. zł (04 r.); Leon: 15,5 tys. zł (02 r.); Toledo: 13,3 tys. zł (01 r.), 5,5 tys. zł (97 r.);
SKODA
Fabia: 10,5 tys. zł (00 r.); Octavia: 20,8 tys. zł (05 r.), 13,6 tys. zł (03 r.);
SUBARU
Impreza: 10,6 tys. zł (01 r.);
TOYOTA
Yaris: 26,5 tys. zł (08 r.), 9,2 tys. zł (99 r.); Corolla: 20,9 tys. zł (02 r.); Avensis: 26,5 tys. zł (05 r.), 9,5 tys. zł (98 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 32,8 tys. zł (09 r.), 10,8 tys. zł (01 r.), 8,9 tys. zł (00 r.), 4,4 tys. zł (96 r.); Golf: 47,5 tys. zł (10 r.), 25,5 tys. zł (05 r.), 17,0 tys. zł (03 r.), 13,9 tys. zł (01 r.), 8,8 tys. zł (98 r.), 3,3 tys. zł (93 r.); New Beetle: 11,2 tys. zł (99 r.); Passat: 32,0 tys. zł (06 r.), 24,9 tys. zł (05 r.), 17,5 tys. zł (02 r.), 9,9 tys. zł (99 r.), 9,6 tys. zł (97 r.), 2,9 tys. zł (90 r.); Sharan: 11,3 tys. zł (99 r.). 

Bartosz Gubernat

fot. Bartosz Gubernat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie