Giełda samochodowa w Rzeszowie (18.11) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (18.11)
Giełda w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (18.11)
Na 84,2 tys. zł wycenił właściciel pięcioletniego lexusa IS250 – najdroższy samochód na wczorajszej giełdzie w Rzeszowie.
Giełda w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (18.11)
Giełda w Rzeszowie - ceny i zdjęcia (18.11)

Japońska limuzyna miała 2,5-litrowy silnik benzynowy o mocy 208 KM oraz automatyczną skrzynię biegów przenoszącą napęd na obie osie. W środku m.in. piękną, skórzaną tapicerkę, niezależne ogrzewanie, automatyczną klimatyzację, oraz podgrzewaną przednią szybę i fotele. Do tej pory przejechała tylko 48,5 tys. km.

Wśród tańszych samochodów uwagę zwracała przede wszystkim czarna honda civic VI generacji. Auto w poliftingowej wersji wyprodukowane w 1999 roku kosztowało tylko 6,9 tys. zł. Miało 1,4-litrowy silnik benzynowy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby i lusterka, poduszki powietrzne i ABS.

Średnie ceny samochodów na giełdzie w Rzeszowie:

ALFA ROMEO
147: 11,3 tys. zł (02 r.); 156: 5,6 tys. zł (98 r.);
AUDI
80: 5,2 tys. zł (95 r.); A3: 19,9 tys. zł (03 r.), 14,5 tys. zł (97 r.); A4: 38,9 tys. zł (07 r.), 22,0 tys. zł (01 r.), 13,9 tys. zł (98 r.), 8,7 tys. zł (97 r.); A6: 44,9 tys. zł (05 r.), 18,0 tys. zł (00 r.); TT: 20,5 tys. zł (99 r.);
BMW
3: 36,0 tys. zł (05 r.), 16,8 tys. zł (02 r.), 14,9 tys. zł (99 r.), 10,5 tys. zł (94 r.); 5: 18,3 tys. zł (01 r.), 15,3 tys. zł (00 r.);
CITROEN
C3: 12,2 tys. zł (04 r.); Xsara Picasso: 15,3 tys. zł (05 r.); C4 Picasso: 37,5 tys. zł (10 r.); C5: 15,5 tys. zł (05 r.); Berlingo: 17,6 tys. zł (04 r.);
FIAT
Seicento: 4,5 tys. zł (03 r.); Punto: 10,0 tys. zł (02 r.), 2,5 tys. zł (96 r.); Siena: 3,4 tys. zł (98 r.); Bravo: 4,5 tys. zł (99 r.);
FORD
Fiesta: 14,9 tys. zł (06 r.), 12,5 tys. zł (03 r.); Focus: 22,5 tys. zł (06 r.), 9,2 tys. zł (03 r.); C-Max: 17,0 tys. zł (03 r.); Mondeo: 14,0 tys. zł (05 r.), 11,0 tys. zł (00 r.), 4,5 tys. zł (99 r.); Galaxy: 18,8 tys. zł (02 r.), 12,2 tys. zł (01 r.);
HONDA
Civic: 32,0 tys. zł (08 r.), 13,4 tys. zł (01 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); Accord: 12,4 tys. zł (98 r.); CR-V: 16,5 tys. zł (00 r.);
LEXUS
IS250: 84,2 tys. zł (07 r.);
MAZDA
6/626: 20,0 tys. zł (03 r.), 9,4 tys. zł (00 r.); Premacy: 17,9 tys. zł (03 r.), 11,0 tys. zł (99 r.);
MERCEDES
A-klasa: 10,7 tys. zł (01 r.); C-klasa: 14,5 tys. zł (00 r.), 9,7 tys. zł (97 r.); E-klasa: 13,8 tys. zł (99 r.), 7,5 tys. zł (95 r.);
MITSUBISHI
Carisma: 7,3 tys. zł (99 r.); Lancer: 37,9 tys. zł (09 r.); Space Star: 10,7 tys. zł (02 r.); Pajero: 9,9 tys. zł (93 r.);
NISSAN
Micra: 14,8 tys. zł (04 r.), 5,9 tys. zł (99 r.); Note: 20,9 tys. zł (06 r.); Almera: 5,5 tys. zł (98 r.); Primera: 15,3 tys. zł (03 r.), 14,8 tys. zł (03 r.), 3,8 tys. zł (96 r.); Murano: 40,0 tys. zł (05 r.);
OPEL
Corsa: 30,0 tys. zł (10 r.), 13,5 tys. zł (05 r.), 6,5 tys. zł (99 r.), 4,7 tys. zł (97 r.); Astra I: 5,2 tys. zł (98 r.); Astra II: 14,5 tys. zł (05 r.), 11,0 tys. zł (02 r.), 7,9 tys. zł (99 r.); Astra III: 20,6 tys. zł (07 r.); Meriva: 23,9 tys. zł (08 r.); Vectra: 20,5 tys. zł (05 r.), 17,5 tys. zł (02 r.), 10,9 tys. zł (00 r.), 5,0 tys. zł (98 r.); Zafira: 16,7 tys. zł (05 r.), 11,8 tys. zł (01 r.);
PEUGEOT
206: 10,5 tys. zł (02 r.); 306: 6,5 tys. zł (00 r.); 307: 20,5 tys. zł (06 r.), 15,9 tys. zł (04 r.), 10,0 tys. zł (02 r.); 406: 5,9 tys. zł (97 r.); 407: 21,2 tys. zł (04 r.);
RENAULT
Clio: 7,9 tys. zł (04 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Megane: 16,7 tys. zł (06 r.), 10,8 tys. zł (03 r.), 7,8 tys. zł (98 r.); Laguna: 12,6 tys. zł (03 r.), 5,5 tys. zł (98 r.); Scenic: 16,0 tys. zł (05 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 9,0 tys. zł (01 r.); Espcae: 13,9 tys. zł (03 r.);
SEAT
Ibiza: 16,2 tys. zł (06 r.); Leon: 27,3 tys. zł (05 r.); 17,5 tys. zł (01 r.), 12,9 tys. zł (01 r.); Toledo: 13,5 tys. zł (01 r.);
SKODA
Felicia: 3,6 tys. zł (99 r.); Fabia: 12,4 tys. zł (03 r.); Octavia: 17,9 tys. zł (02 r.), 14,7 tys. zł (00 r.);
TOYOTA
Yaris: 18,9 tys. zł (07 r.), 9,8 tys. zł (00 r.); Corolla: 19,2 tys. zł (04 r.), 9,0 tys. zł (00 r.); Avensis: 26,2 tys. zł (03 r.), 10,5 tys. zł (01 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 14,5 tys. zł (03 r.), 12,5 tys. zł (01 r.), 10,9 tys. zł (00 r.), 4,8 tys. zł (94 r.); Golf: 26,9 tys. zł (04 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 9,7 tys. zł (98 r.), 3,7 tys. zł (94 r.), 3,5 tys. zł (91 r.); Jetta: 28,9 tys. zł (05 r.); Passat: 30,0 tys. zł (06 r.), 15,9 tys. zł (01 r.), 12,9 tys. zł (99 r.), 11,5 tys. zł (97 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie