Giełda samochodowa w Rzeszowie (16.12) - ceny i zdjęcia aut

Bartosz Gubernat
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (16.12)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (16.12)
Wyprodukowana w 2006 roku honda civic VIII generacji (na zdj.) to najładniejszy samochód, jaki można było obejrzeć podczas wczorajszej giełdy w Rzeszowie.
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (16.12)
Giełda w Rzeszowie. Ceny i zdjęcia samochodów (16.12)

Japoński sedan miał pod maską 140-konny silnik benzynowy o pojemności 1,8-litra. Mimo niezłych osiągów jednostkę charakteryzuje niskie zużycie paliwa, wynoszące w cyklu mieszanym zaledwie 6,5-7,5 litra na setkę. Auto sprzedawane podczas giełdy pochodziło z krajowego salonu. Pierwszy właściciel przejechał nim do tej pory 143 000 km. Kosztowało 29,9 tys. zł.

 

Średnie ceny samochodów na Załężu

ALFA ROMEO
156: 10,3 tys. zł (02 r.), 9,1 tys. zł (99 r.);
AUDI
A3: 18,0 tys. zł (02 r.), 15,2 tys. zł (01 r.); A4: 28,8 tys. zł (05 r.), 10,8 tys. zł (97 r.); A6: 41,0 tys. zł (05 r.), 10,5 tys. zł (98 r.);
BMW
3: 19,5 tys. zł (03 r.), 15,3 tys. zł (00 r.), 9,5 tys. zł (97 r.); 5: 18,0 tys. zł (01 r.), 12,4 tys. zł (98 r.);
CITROEN
C2: 16,2 tys. zł (08 r.); C3: 14,2 tys. zł (05 r.); Xsara: 7,9 tys. zł (01 r.); Xsara Picasso: 11,3 tys. zł (01 r.); C5: 8,9 tys. zł (01 r.); Berlingo: 17,6 tys. zł (04 r.);
DAEWOO
Tico: 1,7 tys. zł (96 r.); Matiz: 3,9 tys. zł (99 r.); Lanos: 5,2 tys. zł (00 r.); Leganza: 6,4 tys. zł (99 r.);
FIAT
Seicento: 6,9 tys. zł (05 r.), 4,7 tys. zł (99 r.); Punto: 9,3 tys. zł (04 r.), 4,4 tys. zł (95 r.); Stilo: 12,0 tys. zł (02 r.); Marea: 7,5 tys. zł (01 r.);
FORD
Fiesta: 9,8 tys. zł (02 r.); Focus: 21,5 tys. zł (06 r.), 12,0 tys. zł (04 r.), 9,2 tys. zł (02 r.); C-Max: 17,0 tys. zł (03 r.); Mondeo: 13,5 tys. zł (04 r.), 11,0 tys. zł (00 r.), 2,9 tys. zł (94 r.); Galaxy: 21,5 tys. zł (02 r.), 7,5 tys. zł (97 r.);
HONDA
Jazz: 15,9 tys. zł (03 r.); Civic: 29,9 tys. zł (06 r.), 14,9 tys. zł (03 r.), 6,3 tys. zł (98 r.); Accord: 14,0 tys. zł (01 r.); CR-V: 14,8 tys. zł (98 r.);
HYUNDAI
Matrix: 10,5 tys. zł (02 r.);
JEEP
Cherokee: 38,9 tys. zł (06 r.); Grand Cherokee: 23,9 tys. zł (04 r.);
LAND ROVER
Freelander: 14,8 tys. zł (00 r.);
MAZDA
3/323: 10,0 tys. zł (01 r.); 6/626: 21,5 tys. zł (05 r.), 10,6 tys. zł (00 r.), 3,2 tys. zł (94 r.); Premacy: 15,9 tys. zł (01 r.);
MERCEDES
A-klasa: 11,2 tys. zł (01 r.); C-klasa: 20,5 tys. zł (01 r.), 12,0 tys. zł (99 r.), 6,0 tys. zł (94 r.); E-klasa: 45,0 tys. zł (04 r.), 37,0 tys. zł (03 r.), 14,8 tys. zł (00 r.);
NISSAN
Micra: 12,9 tys. zł (05 r.); NX100: 3,2 tys. zł (94 r.); Note: 18,0 tys. zł (08 r.); Almera: 12,5 tys. zł (03 r.), 4,5 tys. zł (97 r.); Primera: 10,2 tys. zł (01 r.), 3,8 tys. zł (96 r.);
OPEL
Corsa: 28,0 tys. zł (10 r.), 4,2 tys. zł (98 r.); Astra I: 4,4 tys. zł (98 r.); Astra II: 14,5 tys. zł (07 r.), 11,0 tys. zł (02 r.), 7,3 tys. zł (99 r.); Astra III: 19,9 tys. zł (04 r.); Vectra: 29,5 tys. zł (07 r.), 16,8 tys. zł (02 r.), 10,9 tys. zł (00 r.), 6,9 tys. zł (99 r.); Omega: 9,5 tys. zł (00 r.); Zafira: 22,6 tys. zł (06 r.), 11,7 tys. zł (00 r.);
PEUGEOT
206: 7,3 tys. zł (01 r.); 307: 17,7 tys. zł (07 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 10,0 tys. zł (02 r.); 406: 5,4 tys. zł (99 r.); 407: 26,9 tys. zł (07 r.); 607: 15,9 tys. zł (03 r.);
RENAULT
Clio: 25,9 tys. zł (08 r.); 7,5 tys. zł (01 r.), 4,5 tys. zł (98 r.); Megane: 15,0 tys. zł (05 r.), 12,2 tys. zł (03 r.), 9,9 tys. zł (01 r.), 8,5 tys. zł (99 r.); Laguna: 19,5 tys. zł (05 r.), 11,9 tys. zł (02 r.), 6,5 tys. zł (99 r.); Scenic: 14,9 tys. zł (04 r.), 12,9 tys. zł (02 r.), 8,3 tys. zł (99 r.); Espace: 13,9 tys. zł (03 r.);
ROVER
400: 5,4 tys. zł (99 r.);
SEAT
Ibiza: 10,0 tys. zł (02 r.); Cordoba: 15,3 tys. zł (03 r.); Leon: 15,0 tys. zł (02 r.), 12,9 tys. zł (01 r.); Toledo: 13,9 tys. zł (02 r.); Alhambra: 21,0 tys. zł (03 r.);
SKODA
Felicia: 4,2 tys. zł (99 r.); Fabia: 12,8 tys. zł (03 r.); Octavia: 35,9 tys. zł (07 r.), 17,9 tys. zł (02 r.), 12,4 tys. zł (99 r.);
SUBARU
Forester: 13,5 tys. zł (99 r.);
SUZUKI
Vitara: 7,6 tys. zł (90 r.);
TOYOTA
Yaris: 14,9 tys. zł (03 r.), 9,5 tys. zł (00 r.); Corolla: 9,0 tys. zł (00 r.); Avensis: 24,5 tys. zł (04 r.), 9,5 tys. zł (98 r.);
VOLKSWAGEN
Polo: 15,9 tys. zł (03 r.), 12,5 tys. zł (01 r.), 7,9 tys. zł (00 r.), 4,9 tys. zł (97 r.); Golf: 42,5 tys. zł (09 r.), 22,5 tys. zł (04 r.), 16,9 tys. zł (03 r.), 11,9 tys. zł (01 r.), 6,5 tys. zł (95 r.), 3,3 tys. zł (93 r.); Bora: 15,9 tys. zł (03 r.); Passat: 34,0 tys. zł (07 r.), 31,5 tys. zł (06 r.), 21,0 tys. zł (03 r.), 16,5 tys. zł (01 r.), 8,4 tys. zł (97 r.), 7,2 tys. zł (96 r.); Sharan: 19,3 tys. zł (01 r.); Transporter: 11,9 tys. zł (96 r.).

Bartosz Gubernat
fot. Bartosz Gubernat 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Jak kupić używany samochód i nie dać się oszukać? Zobacz 3 sposoby NA

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty
Dodaj ogłoszenie