Najnowszą wersję supersportowego auta poddano licznym modyfikacjom. Przeprojektowano nadwozie stosując nowe zderzaki i wkomponowując końcówkę układu wydechowego w dyfuzor. Inny kształt mają też tylne światła.
Pojemność centralnie umieszczonego silnika V12 zwiększono z 6,2 do 6,5 l. W połączeniu ze zmianami w układzie elektronicznego sterowania jednostką napędową zaowocowało to wzrostem mocy z 580 do 640 KM. Auto osiąga "setkę" o 0,4 sekundy szybciej od poprzednika (obecnie 3,4 sekundy).
Inżynierowie Lamborghini zadbali też o ulepszenie 6-stopniowej, manualnej skrzyni biegów i układu zawieszenia. W układzie hamulcowym zastosowano tarcze hamulcowe w rozmiarze 380 mm z przodu i 355 z tyłu. W
opcji dostępne są hamulce ceramiczne.
Murcielago LP640 ma stały napęd na obie osie. W standardowych warunkach moment obrotowy rozdzielany jest w stosunku 30:70 na przednie i tylne koła. W razie konieczności nawet 100 proc. momentu może być przekazane na jedną z osi.
Samochód zostanie wprowadzony do sprzedaży w najbliższych miesiącach.
Wybrane dane techniczne:
Typ silnika | benzynowy |
Pojemność skokowa (cm3) | 6496 |
Moc (KM) | 640 |
Przyspieszenie 0-100 km/h (s) | 3,4 |
Prędkość maksymalna (km/h) | 340 |
Zużycie paliwa trasa/miasto (l/100 km) | b.d. |
Długość x szerokość x wysokość (cm) | 461 x 206 x 114 |
Pojemność bagażnika (l) | b.d |
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?