W porównaniu do seryjnego C4 Cactusa, auto zostało bardziej uterenowione. Inżynierowie Citroena powiększyli prześwit pojazdu oraz zmodyfikowali błotniki. Zwiększono również średnicę kół, a szyba przednia jest ustawiona bardziej pionowo.
Najbardziej rzucającą się w oczy zmianą jest jednak rzecz jasna brak dachu. Cactusa M wyposażono w dwoje drzwi, co powoduje, że aby zająć miejsce na tylnej kanapie, trzeba na nią "wskoczyć". Wspomniane drzwi zbudowano z plastiku, co obniżyło masę pojazdu.
Specjaliści Citroena stanęli przed sporym problemem, którym było poradzenie sobie z deszczem oraz myciem auta. To dlatego wnętrze zostało wyposażone w materiały wodoodporne i dużą liczbę odpływów wody.
Pod maską koncepcyjnego Citroena M zainstalowano 1.2-litrowy silnik PureTech, generujący 110 KM mocy. Z jednostką współpracowała automatyczna 6-biegowa przekładnia. Jako że jest to bardziej terenowy model, niż wersja seryjna, wyposażono go w szereg systemów, ułatwiających jazdę w trudnym terenie.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?