Dział: SKF News - Teflonowe paski rozrządu

Redakcja
Patronat: SKF. Obniżanie pojemności silników i utrzymywanie ich wydajności na wysokim poziomie wraz z wyższymi częstotliwościami pracy, wymusza stosowanie coraz lepszych technologii. Nowa generacja pasków rozrządu zapewnia właściwą pracę przy wyższych obciążeniach silnika i bardziej niesprzyjających warunkach pracy niż do tej pory.
Patronat działu: SKF
Patronat działu: SKF

Dział: SKF News
Patronat: SKF

Aby zapewnić wysoką wytrzymałość paska producenci wprowadzają paski z powłoką teflonową np. w silnikach VAG TDI. Teflonowa powłoka wzmacnia pasek i zwiększa sugerowany okres pomiędzy wymianami z 90 tysięcy km do 120 tysięcy kilometrów (albo 5 lat, w zależności co nastąpi szybciej).

W związku ze zmianą materiału paska dedykowanego na pierwszy montaż , SKF oferuje paski z powłoką teflonową zawarte w zestawach VKMA-VKMC.

Najważniejsze zalety pasków z powłoką teflonową:

  • zmniejszona rozciągliwość paska,
  • ograniczone wahania paska,
  • większy współczynnik tarcia, 
  • dłuższa żywotność paska,
  • redukcja emisji CO2.

 

ProducentZestawy SKF zawierające teflonowy pasek rozrządu
VAG Group
1.9, 2.0, 2.5 TDI 
VKMA 01244
VKMC 01244
VKMA 01251    
VKMC 01251
VKMA 01255
VKMC 01255-1
VKMC 01255-2

VKMA 01259
VKMC 01259-1
VKMC 01259-2
VKMA 01275 
Fiat Group
1.6, 1.9, 2.0, 2.4 JTD
VKMA 02193
VKMC 02193
VKMA 02194    
VKMC 02194
VKMA 02195
VKMC 02195
VKMA 02196
VKMC 02196
VKMA 02199
VKMC 02199
VKMA 02390
PSA
2.7 HDI
VKMA 03261     
Renault 
1.5, 2.2, 2.5 DCI
VKMA 06134    
VKMC 06314-1    
VKMC 06134-2
VKMA 06503    

 

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty