Dział: SKF News
Patronat: SKF
Aby zapewnić wysoką wytrzymałość paska producenci wprowadzają paski z powłoką teflonową np. w silnikach VAG TDI. Teflonowa powłoka wzmacnia pasek i zwiększa sugerowany okres pomiędzy wymianami z 90 tysięcy km do 120 tysięcy kilometrów (albo 5 lat, w zależności co nastąpi szybciej).
W związku ze zmianą materiału paska dedykowanego na pierwszy montaż , SKF oferuje paski z powłoką teflonową zawarte w zestawach VKMA-VKMC.
Najważniejsze zalety pasków z powłoką teflonową:
- zmniejszona rozciągliwość paska,
- ograniczone wahania paska,
- większy współczynnik tarcia,
- dłuższa żywotność paska,
- redukcja emisji CO2.
Producent | Zestawy SKF zawierające teflonowy pasek rozrządu | |||||
VAG Group 1.9, 2.0, 2.5 TDI | VKMA 01244 VKMC 01244 | VKMA 01251 VKMC 01251 | VKMA 01255 VKMC 01255-1 VKMC 01255-2 | VKMA 01259 VKMC 01259-1 VKMC 01259-2 | VKMA 01275 | |
Fiat Group 1.6, 1.9, 2.0, 2.4 JTD | VKMA 02193 VKMC 02193 | VKMA 02194 VKMC 02194 | VKMA 02195 VKMC 02195 | VKMA 02196 VKMC 02196 | VKMA 02199 VKMC 02199 | VKMA 02390 |
PSA 2.7 HDI | VKMA 03261 | |||||
Renault 1.5, 2.2, 2.5 DCI | VKMA 06134 VKMC 06314-1 VKMC 06134-2 | VKMA 06503 |
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?