Dotrzymujemy umowy

Redakcja
Nowy flagowy punkt przy ul. Radzymińskiej
Nowy flagowy punkt przy ul. Radzymińskiej
O rozwoju Peugeot Polska Oddział w Warszawie i tym, co najważniejsze w kontaktach z klientami rozmawiamy z dyrektorem firmy, Olivierem Levigne.

Od jak dawna działa firma?
OLIVIER LEVIGNE: Oddział Peugeot Polska w Warszawie rozpoczął działalność w 2002 r. Na początku był to jeden punkt przy Al. Krakowskiej, później dołączył do niego punkt przy Pl. Bankowym, który działał już wcześniej. Począwszy od listopada 2008 r. działa trzeci obiekt przy ul. Radzymińskiej.

Dotrzymujemy umowy

Państwa najnowszy punkt przy Radzymińskiej to - sądząc po rozmiarach - bodajże największy salon i serwis Peugeota w Warszawie, jeśli nie w całym kraju?
Z informacji, które do mnie dotarły wynika, że rzeczywiście jest to największy punkt sieci Peugeot w Polsce. Długość fasady zewnętrznej wynosi ponad 100 m. Wyróżniają nas też duża, zadaszona i oświetlona powierzchnia ekspozycji samochodów używanych; organizacja serwisu zajmującego się przygotowaniem i wydawaniem nowych aut klientom; recepcja serwisu posprzedażnego zadaszona wraz z zadaszonymi miejscami parkingowymi i wyposażenie blacharni/lakierni pozwalające na przyjmowanie samochodów całej gamy Peugeot, w tym także największych furgonów o wysokości do 3,3 m.

Państwa oferta obejmuje samochody nowe i używane?
Tak. Mamy wszystkie modele nowych samochodów Peugeot sprzedawanych na polskim rynku, a także auta używane. Większość wśród pojazdów używanych stanowią Peugeoty, ale są też samochody innych marek.

Czy samochody używane przechodzą przed sprzedażą weryfikację techniczną?
Oczywiście. Wszystkie są sprawdzane. Spora część z nich jest sprzedawana w ramach programu Okazje Lwa. Każde takie auto mające nie więcej niż 5 lat i przebieg do 150 tys. km, przechodzi szczegółowe badanie techniczne, obejmujące najbardziej istotne ze względu na eksploatację

Nowy flagowy punkt przy ul. Radzymińskiej
Nowy flagowy punkt przy ul. Radzymińskiej

oraz bezpieczeństwo zespoły i układy. Potwierdzeniem stanu technicznego jest Certyfikat Jakości Pojazdu DEKRA. Samochody zakupione w ramach programu Okazje Lwa mają bezpłatną roczną gwarancję, a w przypadku wybranych modeli gwarancja umowna jest udzielana na dwa lata. Dodatkowo, przez okres trwania gwarancji, samochody objęte są całodobową opieką Assistance. W ramach Okazji Lwa klient może, pod pewnymi warunkami, wymienić zakupione auto na inne w ciągu 30 dni.

Czy poza sprzedażą samochodów Państwa klienci mogą liczyć na opiekę serwisową?
Wszystkie samochody marki Peugeot są mile widziane w naszym serwisie i to niezależnie od ich wieku i tego, czy zostały kupione u nas, czy u innego dealera.

Poza zwykłym serwisem prowadzicie Państwo także serwis Rapid. Na czym on polega?
Na serwis Rapid składają się m.in.: wymiana oleju, wymiana opon, wymiana tłumika, wymiana tarcz i klocków hamulcowych oraz kontrola i wymiana akumulatora. Usługi te są dostępne bez konieczności wcześniejszego umawiania się. Wystarczy, że klient do nas przyjedzie i zostanie obsłużony i to w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.

Sprzedaż i serwis to nie jedyna Państwa oferta. Prowadzicie także Boutique.
Tak. Mamy w ofercie produkty będące akcesoriami dla samochodów Peugeot, pomijając oczywiście części i podzespoły. W skład boutique wchodzą też produkty firmowane marką Peugeot, np. ubrania.

Jakie instrumenty finansowania zakupu samochodów Państwo udostępniacie?
Współpracujemy z bankiem PSA Finance w zakresie kredytów i leasingu. Ponadto proponujemy klientom możliwość ubezpieczenia samochodu u nas na miejscu dzięki porozumieniu z PZU
i z Allianz.

Czy organizujecie Państwo jakieś specjalne promocje dla klientów?
Jako że jesteśmy oddziałem Peugeot Polska, uczestniczymy we wszystkich programach, które są proponowane przez centralę. Obecnie mamy promocję 3 x 3. To preferencyjny kredyt udzielany na okres od 12 do 36 miesięcy, oprocentowany od 3 proc. w skali roku, lub leasing o sumie spłat 103 proc. W ofercie 3 x 3 można też kupić pakiet ubezpieczeniowy już za 0,3 proc. wartości samochodu. Co więcej, 3 x 3 to dodatkowy, trzeci rok gwarancji. W zależności od potrzeb jesteśmy też w stanie przygotować specyficzne promocje. Przy okazji lansowania modelu 207, na terenie punktu przy Al. Krakowskiej zorganizowaliśmy dla klientów Miasteczko Peugeot. Do udziału w nim zaprosiliśmy naszych partnerów dostarczających części i akcesoria. Klienci mogli ich spotkać, a przy okazji wziąć udział w konkursach z nagrodami.

Czy istnieje możliwość skorzystania z jazd próbnych?
Propozycja jazdy próbnej jest jednym ze standardów w marce Peugeot. Specyfiką naszego Oddziału jest to, że mamy bardzo duży park samochodów do jazd próbnych i są one dostępne w zasadzie od ręki.

Na co stawiacie Państwo w kontakcie z klientami?
Najważniejsze są jakość obsługi i dotrzymywanie warunków umowy zawartej między klientem a naszą firmą.

Jakie, Pana zdaniem, są najważniejsze cechy Państwa firmy, które zachęcają kientów do wybierania właśnie jej?
Komentarze, jakie docierają do nas od klientów, dotyczą głównie wysokiej jakości obsługi, profesjonalizmu osób przyjmujących klientów i spełniania standardów marki Peugeot.

Nad czym warto pracować, prowadząc firmę sprzedającą samochody i zajmującą się pełną ich obsługą?
Chcemy oferować naszym klientom możliwie jak największą paletę usług. Lokalizacja w trzech punktach w Warszawie ma też zapewnić dostępność do naszej oferty. Wykorzystujemy przy tym sieć naszych czterech agentów. Ich rolą jest pośredniczenie między klientami a naszą firmą w zakresie sprzedaży samochodów, niezależnie od prowadzonej przez nich działalności serwisowej, w miejscach, które są oddalone od naszych punktów.

Rozmawiał: Maciej Pobocha

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty