Becker – punkt zwrotny na polskim rynku

(ip)
Rok 2011 miał duże znaczenie dla marki Becker w Polsce, która jest aktualnie jednym z najważniejszych rynków dla United Navigation. Efektem dużego zaangażowania firmy jest wprowadzenie nowych polskich funkcji nawigacyjnych: głosowego wybierania pełnego adresu w jednym zdaniu OneShot oraz „uczącej się” nawigacji, czyli kolejnego kroku w walce z korkami.

Nawigacja, z którą możesz porozmawiać

Fot: Becker
Fot: Becker

Istnieje wiele funkcji ułatwiających wybieranie adresu docelowego: SmartSearch, który skraca wpisywanie adresu podpowiadając często wybierane lokalizacje, ustawienie własnych celów podróży lub wskazanie celu bezpośrednio na mapie. Jednak każda z nich wymaga wprowadzenia adresu przed wyruszeniem. Dlatego w urządzeniach marki Becker udostępniono funkcję Becker OneShot, głosowe wybieranie pełnego adresu jednym ciągiem słów. To pierwsze rozwiązanie dostępne w języku polskim na rynku urządzeń nawigacyjnych. Funkcja jest już dostępna w nowym modelu Transit 50 oraz będzie dostępna w Active 50 po aktualizacji oprogramowania.

**CZYTAJ TAKŻE

Nowe nawigacje od BeckerPlus X Award dla urządzeń nawigacyjnych Becker

**

Zawsze na czas
Przebudowy i remonty dróg przed Euro 2012, zmieniające się warunki pogodowe, przedświąteczna gorączka zakupów - jazda samochodem bez dostępu do kanału wiadomości o ruchu drogowym TMC oznacza ciągłe stanie w korkach. Z tego powodu we wszystkich nowych urządzeniach nawigacyjnych Becker zainstalowano bezpłatnie dożywotnią licencję na kanał wiadomości Premium TMC w Polsce. To jedyny rynek, na którym dodatkowo płatna wersja funkcji jest dostępna w standardzie bez opłat nawet w podstawowych modelach. Również antena TMC została dopasowany do potrzeb polskiej sieci transmisji. Dzięki wzmocnionemu systemowi odbioru HQ TMC®, która analizuje rozmieszczenie i odległości pomiędzy nadajnikami i na podstawie zebranych danych łączy się z tymi, które gwarantują najlepszy odbiór.


Fot: Becker
Fot: Becker


Trasy bez korków

W czwartym kwartale tego roku w Polsce zadebiutowała również funkcja "uczącej się" nawigacji, dzięki której urządzenia marki Becker mogą omijać natężenie ruchu już na etapie kalkulacji trasy. PND nie tylko biorą pod uwagę historyczne dane o ruchu drogowym, ale również gromadzą aktualne podczas podróży. Użytkownicy wymieniają się anonimowo własnymi danymi, żeby na ich podstawie nauczyć się szybszych i wygodniejszych tras. Wymiana danych następuje poprzez program Content Manager. Są one analizowane komputerowo, a następnie łączone i udostępniane co miesiąc w sekcji pobierania, skąd uczestnicy mogą je zainstalować bezpośrednio na swoich urządzeniach. Informacje zbierane przez urządzenie są zaszyfrowane w pamięci i można je usunąć w każdej chwili, a w momencie przystąpienia do programu zostają dodatkowo przekonwertowane na całkowicie anonimowe.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty