Marketing w warsztacie samochodowym

(red) źródło: Mototarget
Fot. Motomarketing.pl
Fot. Motomarketing.pl
Jest już na rynku jedyna w Polsce kompleksowa publikacja omawiająca zagadnienia marketingu serwisu samochodowego. 400-stronicowe wydawnictwo pod redakcją Macieja Matczaka, pt. „Narzędzia marketingowe w warsztacie samochodowym.
Fot. Motomarketing.pl
Fot. Motomarketing.pl

"Podręcznik 2" zastępuje "Jak zdobyć i utrzymać klienta w warsztacie samochodowym. Podręcznik marketingu serwisowego" z 2006 roku. Książka jest dostępna na www.motomarketing.pl.
**
CZYTAJ TAKŻE

Odpowiedzialny warsztatJak wybrać warsztat blacharsko-lakierniczy

**

Po co drugi podręcznik? Podstawowy powód jest banalny: wyczerpał się nakład tej pierwszej książki omawiającej kompleksowo zagadnienia marketingowe w serwisie samochodowym, a pozostałe wydawnictwa mówiły jedynie o wybranych aspektach. Od 2006 roku pojawiło się bardzo dużo zupełnie nowych informacji i przykładów z rynku. Są one już zawarte w "Narzędziach marketingowych..." a niektóre z poruszanych we wcześniejszych książkach zagadnień przedstawione zostały w nowy bądź szerszy sposób. W tym podręczniku znajdzie Czytelnik także treści wydawnictw Motomarketing.pl z lat 2007-2010 (jest to zaznaczone na okładce), oczywiście odpowiednio zredagowane i uporządkowane.

Pierwsza część to swego rodzaju wstęp opisujący podstawy marketingu oraz specyfikę usług serwisowych, zagadnienie wizerunku warsztatu i inne niż promocja narzędzia marketingowe: produkty i usługi w serwisie, ceny oraz jakość obsługi. Druga część to opis wykorzystania narzędzi promocji firmy, takich jak promocja sprzedaży, reklama, marketing bezpośredni, merchandising, sprzedaż w trakcie właściwego procesu obsługi oraz public relations. W tych rozdziałach wskazane jest jednocześnie, w jaki sposób należy budować komunikat marketingowy dla klienta w reklamie, liście, ulotce, ekspozycji, sprzedaży podczas obsługi. Część trzecia to swego rodzaju podsumowanie; znajduje się tu rozdział o marketingu wewnętrznym, czyli ludziach w usługach, jest część o budowaniu lojalności i wreszcie o sposobach pomiaru efektów podejmowanych działań marketingowych.

Podręcznik jest przeznaczony dla zarządzających i pracowników autoryzowanych stacji obsługi oraz niezależnych warsztatów, jak również dla pracowników firm, które organizują sieci serwisów lub współpracują z wieloma, czy nawet z pojedynczymi, warsztatami.

Partnerem podręcznika jest firma Integra Software.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty