Yamaha FZS 600 Fazer szturmem zdobył rynek motocykli średniej klasy
cenowej.Fazer pojawił się w 1998 roku. Jako źródło napędu wybrano silnik YZF
600R, jednak poddano go istotnym modyfikacjom. Użebrowano głowicę, przekonstruowano
rozrząd, aby uzyskać korzystniejszy moment obrotowy w niższych zakresach
obrotów.
Fazer posiada dość skuteczną osłonę przed pędem powietrza. Pozycja kierowcy
jest klasyczna, pasażer również nie powinien narzekać na brak miejsca.
Podróż po autostradzie to sama przyjemność, mocny i dynamiczny silnik zadowala
najbardziej wybrednego kierowcę, a stabilne podwozie daje przyjemność z
jazdy krętymi drogami.
Eksploatacja nie jest droga. Zużycie paliwa wynosi około 5,6 l/100
km, a oleju jest prawie niezauważalne.
Zalety
- długowieczny
- dobre hamulce
- stabilne podwozie
Wady
- głośna zmiana biegów
Dane techniczne
Silnik | czterocylindrowy, czterosuwowy chłodzony cieczą |
Pojemność skokowa | 599 ccm |
Moc | 95 KM |
Skrzynia biegów | sześciostopniowa |
Masa całkowita | 397 kg |
Prędkość maksymalna | 216 km/h |
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?