W pierwszych sześciu miesiącach tego roku Grupa Renault sprzedała na całym świecie ponad 1,3 mln samochodów osobowych i dostawczych. To o 6,6 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2003 r.

W pierwszym półroczu 2004 r. Grupa Renault składająca się z firm Renault, Dacia i Renault Samsung Motors zbyła 1 306 933 pojazdów. Marka Renault odnotowała wzrost sprzedaży o 2,4 proc. Jej udział w rynku samochodów osobowych Europy Zachodniej wyniósł ponad 10 proc., a dostawczych ponad 15 proc.
Największym powodzeniem cieszyły się modele Megane (wzrost zainteresowania o niemal 25 proc.) oraz Espace (+30,5 proc.)
Poza rynkiem Europy Zachodniej Grupa sprzedała niemal 330 tys. pojazdów, czyli o ponad 21 proc. więcej w stosunku do pierwszego półrocza 2003 r.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?