Wszystko zawdzięczamy nowemu oprogramowaniu układu EPS (Electric Power Steering, czyli wspomagania elektrycznego), które
może być adaptowane do wszystkich systemów tworzonych przez firmę. Oznacza to, iż będzie on dostępny zarówno dla małych aut miejskich, jak i dużych SUV-ów. Jak wskazują inżynierowie Nexteer precyzja kierowania jest zależna od wielu parametrów, takich jak geometria zawieszenia, opon, sztywności elementów tłumiących i sprężyn, czy prawidłowego rozkładu mas. Jednak najważniejszym czynnikiem pozostaje jakość samego układu EPS.
„Precyzja prowadzenia i prawidłowe wyczucie drogi, to jedne z kluczowych warunków sukcesu komercyjnego konkretnego modelu samochodu. Dzięki naszemu rozwiązaniu, producenci aut bez podwyższania kosztów związanych z koniecznością zastosowania nowych systemów, będą mogli zaoferować swoim klientom pojazdy maksymalnie dostosowane do ich preferencji” – mówi Ryszard Iskra, dyrektor ds. technicznych Nexteer Automotive Poland.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?