Głównym celem Abartha, który zamierza zrealizować podczas salonu jest
podkreślenie swojej pozycji na międzynarodowej scenie motoryzacyjnej. W osiągnięciu tego założenia ma pomóc slogan: "Abarth, świat wydajności od 1949 roku". Cel jest jak najbardziej uzasadniony, ponieważ Abarth stale zyskuje na popularności. Dobrym tego przykładem może być Abarth Grande Punto, który od 2008 roku znalazł ponad 36 tysięcy nabywców.
**CZYTAJ TAKŻE
Powrót "Skorpiona"Abarth Punto Evo w wersji esseesse**
Fani Abartha z pewnością ucieszą się ze specjalnie
przygotowanej aplikacji na iPhona "Abarth 24h Mobile", dzięki której
można wziąć udział we wszystkich imprezach marki oraz integrować się z
fanami i posiadaczami Abarthów poprzez oficjalną sieć społeczną.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?