Nowy jednoślad istniejącej już od 110 lat firmy będzie napędzany przez trzycylindrowy silnik o pojemności 1251 centymetrów sześciennych. Jednostka ta generuje 132 KM (przy 8,9 tys. obr./min.) i 120 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Jest to ten sam silnik, który zamontowano w modelu Explorer. Jednak w przypadku Trophy, zmieniono przełożenie 6. biegu, który teraz jest dłuższy.
Klienci będą mieli do wyboru dwie wersje tego motocykla, standardową oraz SE. Druga z nich jest wyposażona w takie dodatki, jak m.in. elektroniczna przepustnica, kontrola trakcji, tempomat, ABS, system kontroli ciśnienia w oponach a także aktywne zawieszenie.
Triumph nie podał jeszcze cen modelu Trophy. Wiadomo jedynie, że będą one zbliżone do największych konkurentów tego motocykla, czyli BMW K1600GT oraz R1200RT.
Policja podsumowała majówkę na polskich drogach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?