Toyota najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie

(ip)
Fot: Toyota
Fot: Toyota
W badaniu Best Global Brands 2012 Interbrand, Toyota po raz drugi z rzędu została ogłoszona najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie. Koncern dodatkowo umocnił swoją pozycję względem zeszłego roku o 9%, oraz potwierdził silne miejsce w dziesiątce najbardziej wartościowych marek na świecie (wszystkie branże).

Sukces Toyoty w badaniu jest tłumaczony przez Interbrand wyjątkową lojalnością i przywiązaniem klientów do marki, imponująco

Fot: Toyota
Fot: Toyota

rozbudowaną ofertą modelową, najnowocześniejszą technologią hybrydową, oraz otwarciem na młodsze grupy klientów.

W czerwcu br. Toyota została ogłoszona także liderem rankingu Best Global Green Brand.

Ranking Best Global Brands jest konstruowany w oparciu o analizę zarządzania markami i inwestycjami czynionymi przez koncerny. Metodologia badania uwzględnia szereg wskaźników, w tym wpływ marki na całą organizację.

Best Global Brands 2012 - marki motoryzacyjne:

  1. Toyota
  2. Mercedes-Benz
  3. BMW
  4. Honda
  5. Volkswagen
  6. Ford
  7. Hyundai
  8. Audi
  9. Porsche
  10. Nissan

Best Global Green Brands - marki motoryzacyjne:

  1. Toyota
  2. Honda
  3. Volkswagen
  4. BMW
  5. Ford
  6. Mercedes-Benz
  7. Hyundai
  8. Nissan
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty