Początkowo operator e-myta informował, że niewłaściwie naliczone opłaty widnieją tylko w systemie informacyjnym. Jednak po kilku tygodniach zmienił zdanie i przyznał rację kierowcom, którzy jako pierwsi zaobserwowali, że viaTOLL nie działa prawidłowo. Mimo złożenia reklamacji, wielu kierowców do tej pory nie dostało na nie odpowiedzi. Prezes firmy Kapsch Marek Cywiński, w wywiadzie dla stacji radiowej RMF FM powiedział, że przy ponad milionie transakcji dziennie mogło dojść do pomyłki i przeprosił kierowców za zamieszanie.
**CZYTAJ TAKŻE
Przewoźnicy skarżą się na działanie systemu viaTOLLE-myto ozancza wzrost cen biletów w autobusach na Pomorzu**
Kierowcom pozostaje jedynie składanie informacji poprzez biuro obsługi klienta. Firma cały czas weryfikuje błędy powstałe podczas przenoszenia danych.
Źródło: interia.pl
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?