Od początku 2012 roku zmodernizowana Toyota Avensis znalazła w Polsce niemal 3 000 Klientów, będąc najbardziej popularnym

samochodem segmentu D w Polsce. Kolejny w rankingu sprzedaży VW Passat traci do Avensisa ponad 200 sztuk, a następny Ford Mondeo ponad 500 sztuk (okres styczeń-sierpień 2012).
W edycji specjalnej Emotion do dotychczasowego wyposażenia dodane są elementy stylistyczne nadwozia:
• felgi 17" Pitlane Toyota Motor Sport w kolorze czarnym,
• poszerzenia progów bocznych Toyota Motor Sport,
• spojler dolny tylnego zderzaka Toyota Motor Sport,
• elementy chromowane: listwa wlotu powietrza, listwy boczne, listwa na tylnym zderzaku, końcówka wydechu.
Toyota Avensis Emotion będzie dostępna wyłącznie w nadwoziu Wagon, z wyposażeniem Sol i pakietami Biznes i Plus z nawigacją, czyli najbardziej popularnym wyborem polskich Klientów modelu.
Wszystkie elementy edycji Emotion mają wartość 12.000 zł. W ramach edycji specjalnej będą dostępne w salonach Toyoty w Polsce bez dopłaty do regularnych wersji Avensisa.

Podobnie jak Avensis, również Hilux jest liderem swojego segmentu w Polsce. Od stycznia br. Hilux okazuje się najczęściej wybieranym pick-upem nie tylko w Polsce, ale również całej Europie.
W skład wersji Hilux Adventure wchodzą:
• przednia osłona zderzaka,
• zabudowa przedziału bagażowego przygotowana przez renomowaną i rozpoznawalną w świecie off-roadu firmę ARB.
Wersja Adventure będzie dostępna do Hiluxa 3.0 D-4D SR5, zarówno z manualną jak i automatyczną skrzynią biegów.
Elementy edycji Adventure mają wartość 17.000 zł. W ramach edycji specjalnej będą dostępne w salonach Toyoty w Polsce za dopłatą jedynie 1.900 zł, co daje korzyść dla Klienta na poziomie 15.100 zł.
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?