Tworzymy ogólnopolskie centrum wiedzy o samochodach. Zebraliśmy już 39258 opinii. Oceń swoje auto Zamknij
Zebraliśmy dla Ciebie opinie o 858 modelach samochodów z 81 marek.
Podsumowanie: Dopracowany, niezawodny, gdy właściwie zaopiekowany. Spalanie jak w osobówce klasy średniej -wyższej, a komfort jazdy jak w mini-ciężarówce. Pojemny, bez zbędnych plastików, stabilny i zero korozji póki co. Odpalasz na dotyk po 2 tygodniach zimą. Skuteczne światła mijania (to zaleta furgonów...). Trwałe zawieszenie.
Podsumowanie: Oj, tak jak napisałem w wyszczególnieniu. Silnik: Silnik elastyczny i cichy. Nie wpada w wibracje. Wymiana oleju co 10-15 tys. km , a nie tak jak mówi autoryzowany salon co 30tys. zalecam wymiany co 10tys. km, ostatecznie co 15 tys.km. Ja eksploatuję Castrom Magnatek. Dobry olej. Świece do instalacji LPG polecam Briksa! Są bezkonkurencyjne. Na oryginalnych świecach Przynajmniej w wersji benzynowej jest komfortowo. Do szybkości dozwolonej (140 km) jest w miarę cicho. W zależności od pory roku i opon na aucie hałas może się zmieniać. U mnie są wielosezonowe i jest w miarę cicho. Maiłem okazje jechać zimą busem wahadłowym z lublina do Warszawy i było troszkę głośniej. Być może miał opony zimowe (głośniejsze). Plastiki niestety nie są najwyższej jakości, zwykłe. Ale za to nie strzelają jak w innych. Z tym się trzeba pogodzić. Coś za coś. Busik Trafik jeździ równo i stabilnie. Nie jest zbyt podatny na wiatr boczny ale na zakrętach zjazdów z wiaduktów (zima-wiosna) zalecam ostrożność! Na słabych oponach i zbyt dużej prędkości może lekko majtnąć. Zimą na zjazdach łukowych z wiaduktów zalecam nie więcej niż 40-50 km/h. Doświadczyłem zimą osobiście. Jechałem sam, pustym busem. Problem widziałem gdzieś już opisywany na forach. Prawdopodobnie wynika on z budowy wysokości samej budy i słabego dociążenia tyłu (silnik z przodu). Ogrzewanie świetne, szybko łapie temperaturę, Szyby szybko odchodzą z pary. Niestety klima (w moim) wolniej chłodzi, trzeba poczekać dłużej zanim zacznie porządnie chłodzić. Musi się rozbujać. Przestrzeni dla tzw załogi mnóstwo. Busik świetnie przemyślany by był wygodny. Widoczność, lusterka naprawdę na piątkę z plusem.montowanych seryjnie LPG słabo idzie, a czasem zapala się lampka chec engine. Na świecach Briksa wszystko gra i nic nie generuje błędów elektronicznych sondy. Nadbieg (6 bieg) jest dobrym pomysłem w trasie. Spalanie niskie (6 bieg). Zawieszenie nie jest miękkie, twarde ale dzięki temu bus trzyma się świetnie drogi. Zawieszenie proste, trwałe. Z częstszych wymian łączniki stabilizatora. Polecam te z kopułkami plastikowymi. Wytrzymują u mnie ok 40-50 tys.km, koszt 35zł/ szt. (x2szt). Troszkę dziwne, dziwnie się siedzi, futurystycznie, wysoko, trzeba się przyzwyczaić do dziwnej deski. Na szczęście fotele podnoszone i opuszczane. Sam bus bardzo duży, świetnie zorganizowany pod względem manewrowania z rowerami w środku. Całkowicie płaska podłoga, drwi skrzydełkowe (super sprawa), liczne mocowania pasów w podłodze trzymających rowery, dobra wysokość do sufitu.
Podsumowanie: Szybki, pakowny, duzy ale paliwożerny
Podsumowanie: Awarie elektroniki, męczące
Podsumowanie: Samochód mimo 15 lat nie ma korozji!!! Wykonany jest z bardzo porządnych materiałów. Blacha jest gruba i dobrze zabezpieczona przed korozją. Stać mnie na oryginalne części, gdyż są naprawdę tanie. Duża ładowność, wszystko się zmieści, mimo długości kipy 2,40. Dzięki temu, że to diesel, mało spala, no i co najważniejsze od jednej zmiany oleju do drugiej nie trzeba dolewać oleju!!! (wymiana oleju i filtrów co 15 tyś). Z elektroniki przez 15 lat nie miałam żadnej awarii i od wyjazdu z salonu Renóweczka mnie nigdy nie zawiodła!!! Wystarczy wszystkie potrzebne wymiany robić na czas a ona nam się odwdzięczy NIEZAWODNOŚCIĄ! POLECAM w 100%!!!!!
Podsumowanie: Samochód mimo 15 lat nie ma korozji!!! Wykonany jest z bardzo porządnych materiałów. Blacha jest gruba i dobrze zabezpieczona przed korozją. Stać mnie na oryginalne części, gdyż są naprawdę tanie. Duża ładowność, wszystko się zmieści, mimo długości kipy 2,40. Dzięki temu, że to diesel, mało spala, no i co najważniejsze od jednej zmiany oleju do drugiej nie trzeba dolewać oleju!!! (wymiana oleju i filtrów co 15 tyś). Z elektroniki przez 15 lat nie miałam żadnej awarii i od wyjazdu z salonu Renóweczka mnie nigdy nie zawiodła!!! Wystarczy wszystkie potrzebne wymiany robić na czas a ona nam się odwdzięczy NIEZAWODNOŚCIĄ! POLECAM w 100%!!!!!
Podsumowanie: Samochód mimo 15 lat nie ma korozji!!! Wykonany jest z bardzo porządnych materiałów. Blacha jest gruba i dobrze zabezpieczona przed korozją. Stać mnie na oryginalne części, gdyż są naprawdę tanie. Duża ładowność, wszystko się zmieści, mimo długości kipy 2,40. Dzięki temu, że to diesel, mało spala, no i co najważniejsze od jednej zmiany oleju do drugiej nie trzeba dolewać oleju!!! (wymiana oleju i filtrów co 15 tyś). Z elektroniki przez 15 lat nie miałam żadnej awarii i od wyjazdu z salonu Renóweczka mnie nigdy nie zawiodła!!! Wystarczy wszystkie potrzebne wymiany robić na czas a ona nam się odwdzięczy NIEZAWODNOŚCIĄ! POLECAM w 100%!!!!!
Podsumowanie: Renówki z 2004-2005r, były wykonane z porządniejszych części i podzespołów. Wymieniając wszystko na czas, zwłaszcza olej i filtry, dla mnie samochód nie do zajeżdżenia. Dzięki temu, że nie ma Adblue, filtra cząsteczek, nie ma zbędnej elektroniki i jest tańszy w utrzymaniu. Nie mówiąc już o tym, że zimą (przy -25stop) odpala od pierwszego razu!
Podsumowanie: Niezawodne, szkoda, ze już wyszło z produkcji.
Podsumowanie: Moim zdaniem Renault Trafic 2.0 benzyna jest udanym busem. Z towarem zachowuje się bezpiecznie, jest nadzwyczaj ekonomiczny. Zawieszenie dobrze działa. Zresztą silnik i zawieszenie oraz buda dużo lepsza niż w T5 i T6 niemieckiego VW. No i nie koroduje perfidnie i nachalnie jak T5 i T6 VW. W robocie mamy teraz 8 aut. 3 Renówki i 2 Ople. Trafic + Vivaro, oraz 2 VW i jednego Benza. Opel i Renault to jedno i to samo. Różnice kosmetyczne. Trafiki i Vivara są udane. Vw/geny i Mercedes to wielki syf. T5 i T6nie nadają się do roboty. Wieczne niespodzianki i korozja. W Oplach i Renówkach spokój, bez wrednej korozji, bez strat. Moja ocena Trafica pozytywna, Daje należytą piątkę. Pięć + plus bym dał jakby poprawili jakość plastików i tapicerek, a tak uczciwa piątka..
Znajdujesz się w dziale Renault Trafic opinie. Kierowcy szczegółowo opisują doświadczenia, które zdobyli podczas eksploatacji tego samochodu. Wybierz konkretną generację Renault Trafic, aby poznać opinie kierowców na temat silnika, zawieszenia, wnętrza, komfortu jazdy, zużycia paliwa i innych parametrów. Posiadamy opinie dla 2 generacji samochodów Renault Trafic.
Renault Arkana. Czy ta hybryda jest warta swojej ceny? Sprawdzamy dla kogo jest to auto
Renault Megane E-Tech. Elektryczna rewolucja Renault
Renault Megane E-Tech 60 kWh 218 KM. Pierwsza jazda, wrażenia, zasięg i ceny
Renault Megane1.3 TCe 140 KM vs Citroen C4 1.2 PureTech 130 KM. Jeden segment, zupełnie inne auta