Renault Trafic II (2001 - teraz) - opinia użytkownika Transport dorgowy / Lublin
2018-11-14, Transport dorgowy / Lublin
Marka: | Renault |
---|---|
Model: | Trafic |
Generacja: | II (2001 - teraz) |
Rok produkcji: | 2002 |
Przebieg: | 390 tys. km |
Nadwozie: | Furgon |
Silnik: | 2.0 L2H1 |
Podsumowanie:
Moim zdaniem Renault Trafic 2.0 benzyna jest udanym busem. Z towarem zachowuje się bezpiecznie, jest nadzwyczaj ekonomiczny. Zawieszenie dobrze działa. Zresztą silnik i zawieszenie oraz buda dużo lepsza niż w T5 i T6 niemieckiego VW. No i nie koroduje perfidnie i nachalnie jak T5 i T6 VW. W robocie mamy teraz 8 aut. 3 Renówki i 2 Ople. Trafic + Vivaro, oraz 2 VW i jednego Benza. Opel i Renault to jedno i to samo. Różnice kosmetyczne. Trafiki i Vivara są udane. Vw/geny i Mercedes to wielki syf. T5 i T6nie nadają się do roboty. Wieczne niespodzianki i korozja. W Oplach i Renówkach spokój, bez wrednej korozji, bez strat. Moja ocena Trafica pozytywna, Daje należytą piątkę. Pięć + plus bym dał jakby poprawili jakość plastików i tapicerek, a tak uczciwa piątka..
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Nie jest tak źle jak niektórzy na forach kraczą. Po prostu trzeba dbać o regularne wymiany oleju i będzie super.
-
Zawieszenie:
Jedno z fajniejszych jakie widziałem. Dosłownie klei się drogi, nie rzuca na boki, nie myszkuje z towarem po bandach jak to w T5 lub T6 niemieckiego VW.
-
Wnętrze:
-
Komfort jazdy:
Miękko, cicho, komfortowo. Z ponad tonowym gabarytem na pace sunie 160 km/h bez jakichkolwiek niedogodności, a spalanie skacze tylko o litr na sto. Na gazie pali o litr więcej, norma.
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 11l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 10l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 8l/100km |
Zalety i Wady
- silnik
- super sztywna buda
- bezawaryjna prostota budowy
- dynamika
- ekonomika
- ceny przeglądów
- spalanie