Audi A5 I (8T) (2007 - teraz) - opinia użytkownika dblake
2014-05-09, dblake
Marka: | Audi |
---|---|
Model: | A5 |
Generacja: | I (8T) (2007 - teraz) |
Rok produkcji: | 2010 |
Przebieg: | 112 tys. km |
Nadwozie: | Coupe |
Silnik: | 3.0 TDI |
Podsumowanie:
Dla mnie auto ideał. Problem pojawi się za rok, dwa, kiedy przyjdzie pora na zmiany. Po prostu nie widzę godnego następcy.
Czy poleciłbyś innym zakup tego samochodu?
-
Silnik:
Ideał. Jeżdżę tym autem od nowości i do tej pory nie pojmuję, jak auto o takiej mocy i przyspieszeniu 5,9s do 100 km/h może palić 8l/100. Inna sprawa, że wariacką jazdą można dojść i do 11,5 litra, ale kiedyś wygrałem zakład i przejechałem tym samochodem prawie 200 km ze spalaniem poniżej 5l/100km (wg komputera).
-
Zawieszenie:
Auto trzyma się drogi, jak przyklejona guma do żucia. Poprzednio jeździłem Imprezą i wydawało mi się, że nic mnie już nie zaskoczy. A jednak.
-
Wnętrze:
Pełna ergonomia. Nie mam się do czego przyczepić.
-
Komfort jazdy:
Przy takim ustawieniu auto zachowało pełen komfort, jak na tą markę przystało. Udało im się pogodzić "ogień i wodę". Podróże rzędu 1000km nie zrobią na kierowcy negatywnego wrażenia. Nawet podróż na tylnych siedzeniach jest bardzo wygodna, pomijając wsiadanie, ale to przecież coupe :)
Zużycie Paliwa
Śr. spalanie - cykl miejski | 9l/100km |
---|---|
Śr. spalanie - cykl mieszany | 8.5l/100km |
Śr. spalanie - trasa | 8l/100km |
Zalety i Wady
- Niespotykana radość z jazdy
- Potężna moc i elastyczność, nieokupiona zbytnim poziomem spalania
- Quattro is the best! Rewelacyjne przeniesienie napędu!
- Uczciwy i solidny serwis (KRK Modlniczka)
- Nie ma problemu mistrzów lewego pasa na autostradzie. Jeżdżę różnymi autami, ale przed szybko zbliżającą się A5 ludzie po prostu zjeżdżają na prawo.
- Rewelacyjnie niskie zużycie paliwa, jak na auto o takich osiągach.
- Po namyśle - to auto jest całe jedną wielką zaletą!
- Wysoka cena. Do dziś mam kaca moralnego, że kiedyś zapłaciłem za auto 270tys.
- Potrafi budzić zawiść, czasem wolę wyjechać czymś skromniejszym.