Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Audi RS 4 Avant i Audi RS 5. Co mają do zaoferowania nowe pakiety Competition?

Mariusz Michalak
Audi RS 4 Avant z pakietem Competition Plus rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy - to o 0,2 sekundy mniej w porównaniu do seryjnego standardu. Audi RS 5 Coupé lub RS 5 Sportback pokonuje ten dystans w 3,8 sekundy, co stanowi poprawę o 0,1 sekundy. Oba pakiety charakteryzują się również zwiększoną prędkością maksymalną: 290 km/h.
Audi RS 4 Avant z pakietem Competition Plus rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy - to o 0,2 sekundy mniej w porównaniu do seryjnego standardu. Audi RS 5 Coupé lub RS 5 Sportback pokonuje ten dystans w 3,8 sekundy, co stanowi poprawę o 0,1 sekundy. Oba pakiety charakteryzują się również zwiększoną prędkością maksymalną: 290 km/h.
Audi Sport poszerza ramy oferowanego przez siebie tuningu modeli i ma nową propozycję dla modeli RS 4 Avant i RS 5. To pakiety RS Competition i RS Competition Plus.

Po raz pierwszy w modelach RS 4 i RS 5 nadwozie jest teraz dostępne w kolorze czarnym Sebring Black z efektem kryształowym. Klienci, którzy chcą jeszcze bardziej podkreślić sportowy wygląd swojego RS 4 Avant lub RS 5, mogą zakupić obręcze kół w kolorze czarnym Phantom Black z wysokim połyskiem. Za dodatkową opłatą, na życzenie, Audi połączy 20-calowe, w pełni frezowane koła, z wyczynowymi oponami Pirelli P Zero Corsa, które zostały zaprojektowane zarówno na drogi, jak i tory wyścigowe. Standardowym wyposażeniem Audi RS 5 są reflektory Matrix LED, które oświetlają drogę laserowym światłem. Pakiet Competition Trim uzupełnia Audi RS 4 Avant i Audi RS 5 o pakiet stylistyczny Carbon Matte Optics, którego elementy, takie jak lusterka zewnętrzne, przednia listwa, boczne wloty powietrza, a także poszerzenie progów i wykończenie tylnego dyfuzora, mają sportowy matowy kolor Carbon; wszystkie inne elementy błyszczą na czarno.

Zarówno pakiet Competition, jak i Competition Plus wprowadzają też zmiany we wnętrzu. Boczne panele foteli błyszczą teraz w czarnym kolorze Piano Black. Dla standardowych foteli RS dostępna jest opcjonalna kombinacja materiałów Dinamica / Pearl Nappa.

Sportowe zawieszenie RS sport suspension pro oferuje funkcję manualnej regulacji zawieszenia typu coilover, Klienci, którzy wybiorą to zawieszenie typu coilover, otrzymają swoje RS 4 Avant lub RS 5 fabrycznie wyposażone w zawieszenie zestrojone o 10 mm niższej niż w standardowych modelach RS. Ponadto klienci mogą manualnie obniżyć wysokość zawieszenia o dodatkowe 10 mm, dzięki czemu zawieszenie będzie w sumie o 20 mm niższe niż w standardzie seryjnym.

Audi RS 4 Avant z pakietem Competition Plus rozpędza się od 0 do 100 km/h w 3,9 sekundy - to o 0,2 sekundy mniej w porównaniu do seryjnego standardu. Audi RS 5 Coupé lub RS 5 Sportback pokonuje ten dystans w 3,8 sekundy, co stanowi poprawę o 0,1 sekundy. Oba pakiety charakteryzują się również zwiększoną prędkością maksymalną: 290 km/h.

Nowy zestaw danych w jednostce sterującej ze zmienionymi parametrami przenosi zdecydowanie akcenty napędowe na tył. Ponadto zaktualizowane oprogramowanie w jednostce sterującej skrzynią biegów - tylko w połączeniu z pakietami Competition - pozwala na skrócenie czasu zmiany biegów.

Audi Sport GmbH prezentuje też nowy, opracowany specjalnie z myślą o tych pakietach, sportowy układ wydechowy RS plus z końcówkami rur wydechowych w kolorze matowej czerni.

Zobacz także: Mercedes EQA - prezentacja modelu

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Droga księżycowa w Gdyni, czyli Marszewska Góra

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty