Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Audi A5 Sportback. Auto dla niezdecydowanych

(mm) TVN Turbo/x-news
Audi A5 Sportback Jeśli chodzi o stylistykę, linie są wyraźnie ostrzejsze, wnętrze upodobniło się do innych modeli marki, a inżynierowie dodatkowo zredukowali masę. Mowa o nowym wcieleniu Audi A5 Sportback. To samochód dla... niezdecydowanych. A5 Sportback przypadnie do gustu kierowcom, którzy chcą mieć coupe, jednocześnie nie rezygnując z praktyczności. Fot. Audi
Audi A5 Sportback Jeśli chodzi o stylistykę, linie są wyraźnie ostrzejsze, wnętrze upodobniło się do innych modeli marki, a inżynierowie dodatkowo zredukowali masę. Mowa o nowym wcieleniu Audi A5 Sportback. To samochód dla... niezdecydowanych. A5 Sportback przypadnie do gustu kierowcom, którzy chcą mieć coupe, jednocześnie nie rezygnując z praktyczności. Fot. Audi
Jeśli chodzi o stylistykę, linie są wyraźnie ostrzejsze, wnętrze upodobniło się do innych modeli marki, a inżynierowie dodatkowo zredukowali masę. Mowa o nowym wcieleniu Audi A5 Sportback. To samochód dla... niezdecydowanych. A5 Sportback przypadnie do gustu kierowcom, którzy chcą mieć coupe, jednocześnie nie rezygnując z praktyczności.

Rozciągnięty rozstaw osi, krótkie zwisy i długa, otaczająca osłona silnika to cechy charakterystyczne auta. Osłona chłodnicy Singleframe jest ukształtowana trójwymiarowo i znacznie bardziej płasko oraz szerzej niż w poprzednim modelu.

Koła z przodu mają rozstaw 1587 milimetrów i 1568 milimetrów z tyłu, natomiast rozstaw osi to 2824 milimetrów. Przy przedniej osi zastosowano konstrukcję pięciowahaczową, natomiast przy osi tylnej konstrukcja pięciowahaczowa zastąpiła oś z czterema wahaczami, stosowaną w poprzednim modelu.

Nowe Audi A5 Sportback znacznie urosło wewnątrz. Długość wzrosła o 17 milimetrów, przestrzeń na wysokości ramion kierowcy i pasażerów o prawie 11 mm oraz długość strefy kolan z tyłu o 24 mm. Do dyspozycji jest 480 litrowy bagażnik.

Za podstawową wersję wyposażenia i benzynowy silnik 1.4 TFSI o mocy 150 KM trzeba będzie zapłacić 159 900 zł. Na wyposażeniu znajdziemy m.in. trójramienną kierownicę, system Audi MMI Radio Plus z kolorowym wyświetlaczem o przekątnej 7 cali oraz funkcję ostrzegania i hamowania awaryjnego. Dla porównania Mercedes Klasy C z benzynową jednostką 1.6 l 156 KM to wydatek od 153 200 zł. Najtańszy Diesel w przypadku Audi A5 2.0 TDI (190 KM) to wydatek od 177 700 zł.

[/b]

Nowe Audi A5. Ceny w Polsce

 SilnikCena
1.4 TFSI (150 KM)159 900 zł
2.0 TFSI (190 KM)167 800 zł
2.0 TFSI (252 KM)191 600 zł
2.0 TDI (190 KM)177 700 zł
3.0 TDI (218 KM)220 000 zł
3.0 TDI (286 KM)263 000 zł
od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty