
Seria Monaco GP różni się od seryjnego Megane Coupe bardziej elegancką i dynamiczną stylizacją nadwozia.Uwagę zwracają wyprofilowane światła i duży wlote powietrza w przednim zderzaku. Natomiast bryła tyłu opiera się na masywnych nadkolach.
Dynamiczny charakter auta podkreślają detale: lusterka boczne, tylny dyfuzor, obramowania świateł przeciwmgłowych w kolorze Czarny Etoile oraz czarne klosze reflektorów i oznakowanie z boku nadwozia Monaco GP.
W kabinie znalazły się elementy wykończeniowe w kolorze Biała Perła - ozdobna listwa na desce rozdzielczej, uchwyty do zamykania drzwi przednich, centralna część konsoli środkowej. W górnej części fotela kierowcy i pasażera z przodu jest oznakowanie Monaco GP oraz tabliczka z numerem seryjnym egzemplarza. Oznakowanie Monaco GP jest też na nakładkach progów drzwi przednich i dywanikach podłogowych.
W Polsce auto będzie oferowane z dwoma silnikami do wyboru: wysokoprężnym 1.9 dCi 130 KM oraz benzynowym 1.4 16V TCe 130 KM.
Wojciech Frelichowski
fot. Renault
Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?