5 z 9
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full...
fot. Kamil Rogala

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Renault Espace 1.2 E-Tech Full Hybrid 200 KM. Test cz.3 – napęd, prowadzenie, zużycie paliwa i ceny

Po spędzeniu dłuższego czasu z Renault Espace E-Tech Full Hybrid jednego jestem pewny – nie jest to idealne auto rodzinne i bezpośredni spadkobierca poprzedniego Espace-a, ale bezbłędnie wpisuje się w nową modę i nieco inne potrzeby nowoczesnych użytkowników. Jest bardzo przestronny, wygodny, świetnie wyposażony i naszpikowany nowoczesną technologią z systemem od Google’a włącznie. Napęd jest bardzo wydajny i mimo drobnych problemów z kulturą pracy, sprawnie radzi sobie z tym dużym autem. Dla dużych, nowoczesnych rodzin jak znalazł!

Zobacz również

Pierwszy taki rajd rowerowy w Kaliszu. ZDJĘCIA

Pierwszy taki rajd rowerowy w Kaliszu. ZDJĘCIA

Włókniarz Częstochowa przegrał z... pogodą! Zobaczcie zdjęcia kibiców

Włókniarz Częstochowa przegrał z... pogodą! Zobaczcie zdjęcia kibiców

Polecamy

Tak działa zasada podwójnego mandatu za prędkość. Uważaj, bo zapłacisz więcej

Tak działa zasada podwójnego mandatu za prędkość. Uważaj, bo zapłacisz więcej

Samochód na minuty - carsharing. Jak jeździć, gdy za każdym razem wsiadasz do innego

Samochód na minuty - carsharing. Jak jeździć, gdy za każdym razem wsiadasz do innego

Awaria mechanizmu różnicowego auta. Te objawy powinny zaniepokoić kierowcę

Awaria mechanizmu różnicowego auta. Te objawy powinny zaniepokoić kierowcę