Przypomnijmy, że sprawa dotyczy pęknięć i szczelin na budowanym odcinku autostrady A2. Uniemożliwiają one położenie ostatniej warstwy nawierzchni przed oddaniem jej do użytku. - "W większości szczeliny pojawiły się na tzw. szwach technologicznych, czyli w takich miejscach podbudowy asfaltowej, gdzie kończy się odcinek asfaltu ułożony jednego dnia, a zaczyna kolejny, układany następnego dnia" - powiedziała Urszula Nelken, rzeczniczka Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
Pozostałe dokumenty przesłane przez wykonawców autostrady A2 Stryków-Konotopa (Budimex, Eurovia, Mostostal Warszawa i Strabag) są obecnie weryfikowane przez Inżyniera Kontraktu w GDDKiA w zakresie spełniania wymogów programu naprawczego.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?