Dzięki urokowi czarującego i prowokującego "bohatera", 60-sekundowy spot
reklamowy, którym marka FIAT promuje nowego Fiata 500 Abarth 2012,
przekroczył 1 milion wyświetleń na YouTube w ciągu zaledwie tygodnia.
Spot internetowy zatytułowany "Seduction" (ang. Uwodzenie) miał swój debiut
w obecności setek dziennikarzy podczas tegorocznego Salonu Samochodowego w Los Angeles, a następnie został zamieszczony na kanale marki Fiat na YouTube. Nie był on nigdy emitowany przez tradycyjne stacje telewizyjne, ani telewizję kablową, ale szybko rozpowszechnił się w Internecie zdobywając coraz to większą popularność.
W spocie, zmysłowa i niezwykle atrakcyjna modelka ucieleśniając wyjątkowe cechy Fiata 500 Abarth, uosabia, jakie niepowtarzalne wrażenia i emocje czekają na każdego, kto, tym bardziej pierwszy raz, spotyka i poznaje ten sportowy samochód. Końcowe przesłanie jest prowokujące: "Fiat 500 Abarth. Nigdy nie zapomnisz chwili, gdy po raz pierwszy go ujrzałeś".
**CZYTAJ TAKŻE
Kolejna reklama Fiata 500 z udziałem J.LopezFiat 500C debiutuje w USA**
"Jesteśmy szczęśliwi, że spot reklamowy przyciągnął uwagę aż tylu osób z całego świata", powiedział Olivier Francois, odpowiedzialny za markę FIAT i dyrektor marketingu Chrysler Group LLC. "To, co zostało stworzone jako spot na premierę Fiata 500 Abarth w U.S.A., zdobywa światowy rozgłos i dużą popularność. Stał się czarującym sposobem na podsycenie entuzjazmu związanego z najnowszym modelem, ale zarazem sposobem na to, aby ludzie go poznali".
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?