Film trwa minutę. Oglądając go można odnieść wrażenie, że reklamowany samochód jest jedynie tłem do historii opowiadanej przez piosenkarkę. Podczas przejazdu przez Manhattan, mówi ona o swoich wspomnieniach związanych z dzielnicą Bronx.
**
CZYTAJ TAKŻE
**
Jak mówi Olivier Francois, szef Fiata w USA, reklama opowiada o prostych elementach naszego wychowania, które mogą pomóc nam w wyjaśnieniu kim jesteśmy i jaki mamy cel w życiu. Może być także źródłem inspiracji do osiągnięcia naszych celów. To właśnie jazda i determinacja są wspólnym wątkiem z marką Fiat i hasłem "Życie jest lepsze, kiedy jeździmy".
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?