Diesel o mocy 125 kW/170 KM i momencie obrotowym 400 Nm, będzie montowany w Oplach Insignia i Zafira Tourer.
Silnik 2.0 CDTI spełnia wszystkie istotne wymagania stawiane nowoczesnym jednostkom napędowym i daje początek nowej generacji dużych silników wysokoprężnych, która będzie rozwijana przez inżynierów z Turynu i Rüsselsheim, współpracujących z zespołem z Ameryki Północnej.
„Zakłady w Kaiserslautern wnoszą cenny wkład w ofensywę firmy Opel w dziedzinie zespołów napędowych jako producent najmłodszego przedstawiciela dwulitrowych diesli. Jesteśmy dumni, że to nasza fabryka będzie produkować ten silnik. Doświadczony zespół wywiąże się z powierzonego mu zadania i jak zwykle będzie dostarczał produkty najwyższej jakości” — zapewnił Peter Winternheimer pełniący obowiązki dyrektora zakładów firmy Opel w Kaiserslautern.
Zakłady w Kaiserslautern, znane z dużego doświadczenia w dziedzinie jednostek napędowych, a także nadwozi i elementów podwozia, mają długą tradycję budowy silników. Od 1980 r. wyprodukowano w nich ponad 9 milionów jednostek napędowych. Silniki Diesla powstają tam od 1982 r. W 1996 r. zbudowano nową fabrykę motorów wysokoprężnych i zwiększono ich produkcję.
Niedawno firma Opel zapowiedziała kolejne inwestycje w nową rodzinę silników i skrzyń biegów, które będą produkowane w Kaiserslautern i innych zakładach.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?