W latach 1994 - 2000 studiował w Wyższej Szkole Biznesu w Nowym Sączu (National Louis University) oraz na Uniwersytecie
Warszawskim. Następnie kontynuował studia podyplomowe w Szkole Głównej Handlowej ukończone w 2001 r.
Pan Marek Kisz rozpoczął karierę zawodową w Fiat Auto Poland we wrześniu 1997 r. w Dyrekcji Handlowej Spółki, dołączając do zespołu handlowców. Następnie w latach 1999 - 2003 pracował w obszarze analiz marketingowych. W marcu 2003 r. dołączył do działu Samochodów Dostawczych, a w czerwcu tego samego roku objął stanowisko Szefa Działu Samochodów Dostawczych, kierując zarówno działalnością marketingową, jak i handlową, ponosząc odpowiedzialność za wynik ekonomiczny tej marki na rynku polskim. W marcu 2006 r. powierzono mu odpowiedzialność za dział Marketingu Fiata i Lancia. W 2007 r. w strukturach handlowych powstał dział Brand Marketing Comunication, który pod kierownictwem pana Marka Kisza realizował działania z zakresu komunikacji marketingowej dla wszystkich marek grupy Fiata obecnych na polskim rynku. Jednocześnie od roku 2009 r. pan Marek Kisz pełnił równocześnie rolę Dyrektora Sprzedaży.
W marcu 2012 r. pan Marek Kisz objął w Pradze stanowisko Dyrektora Zarządzającego w spółce Fiat ČR, odpowiadając za marketing, sprzedaż i po-sprzedaż samochodów marek Fiat, Fiat Professional, Abarth, Alfa Romeo, Lancia i Jeep na rynkach czeskim i słowackim.
Od stycznia 2013 r. pan Marek Kisz obejmuje stanowisko Dyrektora Handlowego Fiat Auto Poland S.A., zastępując tym samym pana Wojciecha Masalskiego, który zdecydował się opuścić firmę.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?