Polar III - bo tak nazywa się manekin - jest naszpikowany elektroniką. Informacje przekazywane przez czujniki mają pozwolić na ocenę urazów (dolnego, lędźwiowo-krzyżowego odcinka kręgosłupa oraz górnej części nóg) powstających najczęściej wskutek kolizji pieszego z autami klasy SUV lub minivan.
Na podstawie obserwacji i odtwarzania zachowania się ciała podczas kolizji, Honda projektuje pojazdy, których kształt może wpłynąć na zmniejszenie ilości wypadków skutkujących uszkodzeniami ciała u pieszych.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?