Największymi zaletami nowej opony Yokohama jest doskonała przyczepność na suchej nawierzchni, niskie zużycie bieżnika oraz
zachowanie właściwości ulicznej na mokrej i suchej nawierzchni. Opona dostępna jest w rozmiarach od 195/55 R15 do 255/30 R19.
Przy jej produkcji zastosowano różnego rodzaju nowinki. Sama opona zawiera związek mikrokrzemionki z węglem o dużej gęstości, który zapewnia przyczepność na mokrej i suchej jezdni oraz niskie zużycie bieżnika. Zastosowano także żebra Reflex, które wzmacniają stabilność prowadzenia i odpowiadają za błyskawiczną reakcję układu kierowniczego. Dodatkowo opona posiada stalowe wzmocnienia boczne, które pomagają ograniczyć boczne ugięcia opony podczas szybkiego wchodzenia w zakręt. Bark monoblokowy gwarantuje doskonałą przyczepność oraz stabilność boczną, zaś znajdujące się w nim kanały HydroARC odpowiadają za utrzymanie przyczepności na mokrej nawierzchni. Ostatnią użytą tu technologią jest Groove-in-Groove. Są to małe nacięcia w rowkach opony, które pomagają równomiernie rozłożyć obciążenia wynikające z naprężeń, aby dodatkowo zminimalizować nierównomierne zużycie opony.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?