Mercedes na szczycie

Redakcja
Od momentu pojawienia się w salonach w roku 1965 Mercedes-Benz klasy S jest najlepiej sprzedającym się pojazdem luksusowym.
Mercedes-Benz klasy S to pojazd projektowany z myślą o biznesmenach, politykach, gwiazdach sportu i estrady. Kupują go ci, których na to stać. Mniej zamożnym pozostaje oglądanie auta przemykającego ulicami miast.
Fot. Mercedes-Benz
Fot. Mercedes-Benz

 

Od momentu pojawienia się w salonach w roku 1965 Mercedes-Benz klasy S jest najlepiej sprzedającym się pojazdem luksusowym na światowych rynkach. Nabyło go dotychczas ponad 2,6 mln klientów, którym auto oferuje

Fot. Mercedes-Benz
Fot. Mercedes-Benz

najwyższy standard wykonania i komfort podróżowania. Zapewnia także prestiż. W zamian nabywcy odwdzięczają mu się lojalnością. Z danych producenta wynika, że w Japonii aż 84 proc. klientów "wraca" do tego modelu. W Europie Zachodniej robi to niemal co czwarty kupujący, a w USA 66 proc. nabywców.

 

W Polsce Mercedes-Benz klasy S sprzedawany jest jako sedan i przedłużany sedan (tzw. Long). W ofercie znajduje się sześć silników

Fot. Mercedes-Benz
Fot. Mercedes-Benz

benzynowych: 3,7 l/245 KM, 4,3 l/279 KM, 5,0 l/306 KM, 5,5 l/500 KM oraz przygotowane przez fabrycznego tunera Mercedesa, firmę AMG - 5,4 l/500 KM i 6,0 l/612 KM. Klienci mogą także nabyć samochód z wysokoprężnymi jednostkami 3,2 l/204 KM lub 4,0 l/250 KM.

 

Najtańszy Mercedes-Benz z silnikiem 3,7 l kosztuje 325 tys. zł. Koszt zakupu najdroższego 65 AMG z jednostką napędową 6,0 l/612 KM to 1 050 0000 zł. Dotychczas w naszym kraju  nabywców znalazło 698 Mercedesów-Benz klasy S ostatniej generacji. Na całym świecie auta te zakupiło ponad 500 tys. osób.

Strefa Biznesu - inwestycje w samochody klasyczne

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na motofakty.pl Motofakty