Lwi pazur Alfy

PRO
Podobnie jak w większej Alfie 156 GTA, konstruktorzy zdecydowali się zastosować silnik V6 o pojemności 3.2 litra i mocy 250 KM.

Auto pojawi się w sprzedaży z początkiem przyszłego roku. Moc ta przekazywana jest za pomocą sześciostopniowej przekładni manualnej na przednią oś - zapewne na mokrej nawierzchni samochód będzie wymagał od kierowcy sporych umiejętności. Oczywiście wraz z zastosowaniem tej jednostki napędowej, przekonstruowano zawieszenie
- znacznie je utwardzając i obniżając - tak by samochód lepiej trzymał
się drogi. Zastosowano także szersze wentylowane tarcze hamulcowe i zmieniono
przełożenia w przekładni kierowniczej tak, by kierowca w większym stopniu
odbierał informacje przekazywane przez kierownicę. W zewnętrznej stylistyce
auta zastosowano - poszerzone błotniki, dodatkowe spoilery i wloty powietrza,
obniżone zawieszenie, a także 17-calowe koła z oponami o wymiarach 225/45.
Nie zapomniano przy tym o systemach bezpieczeństwa, montując seryjnie m.in.
ABS z elektronicznym systemem rozłożenia siły hamowania EBD, system ASR
eliminujący poślizg kół przy ruszaniu. Jest także system VDC nadający autu
stabilność podczas pokonywania zakrętów i nadzorujący przyczepność kół
podczas redukcji układ MSR. W ofercie nowa Alfa Romeo 147 GTA pojawi się
wiosną przyszłego roku - zapowiedział Bogusław Cieslar, szef działu Relacji
Zewnętrznych Fiat Auto Poland.

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty