Auto pojawi się w sprzedaży z początkiem przyszłego roku. Moc ta przekazywana jest za pomocą sześciostopniowej przekładni manualnej na przednią oś - zapewne na mokrej nawierzchni samochód będzie wymagał od kierowcy sporych umiejętności. Oczywiście wraz z zastosowaniem tej jednostki napędowej, przekonstruowano zawieszenie
- znacznie je utwardzając i obniżając - tak by samochód lepiej trzymał
się drogi. Zastosowano także szersze wentylowane tarcze hamulcowe i zmieniono
przełożenia w przekładni kierowniczej tak, by kierowca w większym stopniu
odbierał informacje przekazywane przez kierownicę. W zewnętrznej stylistyce
auta zastosowano - poszerzone błotniki, dodatkowe spoilery i wloty powietrza,
obniżone zawieszenie, a także 17-calowe koła z oponami o wymiarach 225/45.
Nie zapomniano przy tym o systemach bezpieczeństwa, montując seryjnie m.in.
ABS z elektronicznym systemem rozłożenia siły hamowania EBD, system ASR
eliminujący poślizg kół przy ruszaniu. Jest także system VDC nadający autu
stabilność podczas pokonywania zakrętów i nadzorujący przyczepność kół
podczas redukcji układ MSR. W ofercie nowa Alfa Romeo 147 GTA pojawi się
wiosną przyszłego roku - zapowiedział Bogusław Cieslar, szef działu Relacji
Zewnętrznych Fiat Auto Poland.
Polski przemysł motoryzacyjny, szanse i zagrożenia - debata
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?