Latający Chevrolet Aveo

(red) źródło: Mototarget
Specjaliści od marketingu zrobią wszystko, aby skutecznie sprzedać produkt. Przy odpowiednim wsparciu finansowym ze strony klienta mogą nawet zrzucić samochód z... pokładu samolotu!
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet

W taki sposób Chevrolet reklamuje model Sonic (w Europie oferowany jako Aveo) w Stanach Zjednoczonych. Grupą docelową są młodzi ludzie w wieku od 18 do 30 lat, którzy nie boją się nowych wyzwań. W ramach kampanii "Let’s Do This" (z ang. "Zróbmy to"), producent stworzył też specjalną grę online oraz aplikację na telefony komórkowe. Celem gry, w której nagrodą główną jest Chevrolet Sonic, jest realizacja wyznaczonych zadań; od uczestnictwa w wydarzeniach sportowych do pracy w sklepie spożywczym. Uczestnicy za każde wykonane zadanie otrzymują punkty. Druga faza kampanii to bardziej tradycyjne spoty telewizyjne i reklamy w prasie.

**CZYTAJ TAKŻE

Nowy Chevrolet AveoPolska premiera Chevroleta Aveo 1.3 Diesel

**

Chevrolet Sonic oferowany w Stanach Zjednoczonych napędzany jest turbodoładowanym silnikiem benzynowym o pojemności 1.4-litra, pozwalającym osiągnąć 100 km/h ze startu zatrzymanego w czasie 8,2 sekundy. Napęd przenoszony jest poprzez 6-biegową przekładnię manualną. Ceny samochodu rozpoczynają się od 14,495 dolarów (ok. 46 tys. zł).

Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
Fot. Chevrolet
od 7 lat
Wideo

Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty