Jaguar przedstawił nowe logo

(pp)
Fot. Jaguar
Fot. Jaguar
Jaguar, brytyjski producent luksusowych aut, postanowił przeprowadzić lifting swojego logo. Zmiany są jednak kosmetyczne. Znakiem firmowym w dalszym ciągu jest skaczący jaguar.
Fot. Jaguar
Fot. Jaguar

Retusz logo Jaguara polegał wyłącznie na nadaniu mu bardziej wyrazistego charakteru, które teraz jeszcze bardziej przypomina drapieżnego kota. Całkowicie zmieniono również czcionkę w podpisie. Litery są teraz niższe i szersze, zaś odstępy pomiędzy nimi mniejsze.

Co ciekawe, dokładnie 10 lat temu Brytyjczycy również dokonali zmiany swojego znaku firmowego. Wówczas było to podyktowane zmianą właściciela. Jaguar został bowiem przejęty przez Forda. Obecnie, firma ta należy do indyjskiego koncernu Tata Motors.

Przy okazji premiery nowego logo, Jaguar postanowił także rozpocząć kampanię reklamową. Producent stara się w niej przekonać oglądających, że wytwarzane przez niego auta posiadają duszę, a nie tylko skomplikowaną technologię.

type="application/x-shockwave-flash"
allowscriptaccess="always"
allowfullscreen="true"
width="480"
height="295">
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty