Honda HR-V e:HEV. Ile kosztuje nowa hybyrda? Znamy cennik

Mariusz Michalak
Nowy HR-V e:HEV jest napędzany zespołem hybrydowym Hondy z dwoma silnikami elektrycznymi. Układ hybrydowy składa się z dwóch silników elektrycznych, współpracujących z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym i-VTEC. Moc maksymalna układu napędowego wynosi 96 kW (131 KM), a maksymalny moment obrotowy 253 Nm osiągany jest przy 4 500 obr/min.Fot. Honda
Nowy HR-V e:HEV jest napędzany zespołem hybrydowym Hondy z dwoma silnikami elektrycznymi. Układ hybrydowy składa się z dwóch silników elektrycznych, współpracujących z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym i-VTEC. Moc maksymalna układu napędowego wynosi 96 kW (131 KM), a maksymalny moment obrotowy 253 Nm osiągany jest przy 4 500 obr/min.Fot. Honda
Nowy HR-V e:HEV jest napędzany zespołem hybrydowym Hondy z dwoma silnikami elektrycznymi. Układ hybrydowy składa się z dwóch silników elektrycznych, współpracujących z 1,5-litrowym silnikiem benzynowym i-VTEC. Moc maksymalna układu napędowego wynosi 96 kW (131 KM), a maksymalny moment obrotowy 253 Nm osiągany jest przy 4 500 obr/min.

Honda ustaliła ceny dla swojego nowego kompaktowego SUV-a HR-V e:HEV. Przy cenie od 123 700 zł, wszystkie warianty hybrydowej Hondy HR-V nowej generacji są standardowo wyposażone w zaawansowany, dwusilnikowy układ napędowy Honda e:HEV (hybrid electric vehicle), będący kolejnym rozwiązaniem, służącym realizacji zobowiązania marki do elektryfikacji wszystkich głównych modeli w Europie do 2022 roku.

Gamę modelu HR-V e:HEV otwiera wersja Elegance, której cena zaczyna się od 123 700 zł, posiadająca w standardzie reflektory LED, podgrzewane fotele przednie, 18-calowe obręcze kół oraz łączność ze smartfonami. Wyżej wyceniono wersję Advance, której cena zaczyna się od 139 700 zł i obejmuje dodatkowo m.in. elektrycznie sterowaną klapę bagażnika z funkcją automatycznego zamykania i bezdotykowego dostępu ("Walk Away Close and Handsfree Access"), podgrzewaną, skórzaną kierownicę oraz wykończenie wnętrza ze skóry syntetycznej i tkaniny. Najbogatsza wersja Advance Style dostępna jest od 153 900 zł a w jej ramach użytkownik otrzymuje system audio klasy premium, wyjątkowe detale, a także wyróżniające elementy stylistyczne, jak dwukolorowy lakier nadwozia i pomarańczowe akcenty wykończeniowe we wnętrzu.

System hybrydowy Hondy e:HEV, dostępny po raz pierwszy w modelu HR-V, zapewnia emisję CO2 od 122 g/km (cykl mieszany WLTP) i zużycie paliwa na poziomie 5,4 l/100 km (cykl mieszany WLTP). Układ e:HEV oferuje trzy tryby jazdy, wybierane automatycznie w zależności od aktualnych warunków drogowych.

Podobnie jak wszystkie nowe modele Hondy, najnowszy HR-V jest wyposażony w system Honda Sensing, który obejmuje kompleksowy zestaw rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa i systemów wspomagających kierowcę. W nowym modelu wprowadzono również funkcję kontroli zjazdu ze wzniesienia (Hill Descent Control), która zapewnia lepsze panowanie nad samochodem na stromych zboczach i nawierzchniach o niskiej przyczepności. Właściciel Hondy HR-V może dodatkowo korzystać z wygodnych w użyciu systemów łączności w samochodzie. 9-calowy ekran dotykowy posiada funkcję udostępniania ekranu smartfona przez Apple CarPlay (za pośrednictwem Bluetooth, WiFi lub połączenia przewodowego), a także przez Android Auto (z połączeniem przewodowym).**
Zamówienia na całkowicie nową Hondę HR-V będą przyjmowane już od 9 września 2021 r. a pierwsze samochody trafią do polskich klientów na początku 2022 roku.

Zobacz także: Elektryczny Fiat 500

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na motofakty.pl Motofakty